verwijderde bestanden terughalen HP Laptop

dvangenderen

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2019
Ik heb mappen met bestanden terughalen waarvan ik per ongeluk verwijderd hebt uit de prullenbak van laptop HP? Hoe kan ik de permanent verwijderde bestanden terughalen uit de prullenbak?

Het woord "permanent" geeft hier volgens mij al antwoord op.

IJdele tip:
Haal ze terug uit je backup.

'Haal ze terug uit je backup'

Lijkt mij duidelijk, niet aanwezig. Anders ga je direct herstellen en geen forum raadplegen.;)

Informatie/artikel​

How to Recover Files Deleted from the Recycle Bin

Je kunt ook even kijken met Recuva (software) met Wizard > File location > Search for files deleted from Recycle Bin.

Laatst bewerkt:
Je kunt nog een poging doen met tools als Recuva of ISObuster.

De meeste kans op succes heb je als je onmiddelijk stopt met het gebruik van deze schijf (dus laptop uitzetten). Hoe langer dit ding draait hoe groter de kans dat de oude bestanden worden overschreven.

Herstel uitvoeren vanaf een andere laptop/pc waar je tijdelijk de huidige schijf aan koppelt.

Ik heb per ongeluk bestanden en mappen verwijderd uit de prullenbak op mijn HP laptop met windows 10, hoe kan ik de bestanden en mappen terughalen met een software?

Waarom de vraag voor de 2e keer herhalen?
Wat heb je met de suggesties gedaan?

Ik heb van je oude topic de titel hersteld.
Je nieuwe vraag die je in dat topic stelde had je een eigen topic moeten maken. Dat heb ik nu voor je gedaan. Dezelfde vraag stellen over 2 verschillende apparaten na een lange periode in 1 topic schept verwarring. Zeker vanwege de titel.

Terug
Bovenaan Onderaan