Verwijderde bestanden terughalen???!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Via Nero 6 ben ik een back-up aan het branden van mijn harde schijven. toen ik de ma-p mijn documenten verschoof van het toevoegscherm naar neroscherm (ben zo gewend aan schuiven dat ik de knop toevoegen niet vaak gebruik) maakte ik een verkeerde beweging. (over de map recycled). Ik kreeg heel even te zien "bezig met veplaatsen" of iets dergelijks, maar ik kan de hele map nergens meer vinden. Ook in de map recycled, de enige map dien og op deze schijf stond, is de map niet aanwezig. Help dringend gewenst, want ik zit met een groot probleem. Wat ik vermoed is dat de map te groot was voor de recycled bin en dus verder verwijderd is, kan ik dit verhelpen?

alvast bedankt, emc
 
Het snelste is misschien wel om een dag terug te gaan met systeemherstel om te kijken of je het daarmee terug vindt.
 
Bedankt voor de tip, maar dit werkt niet, het is nl niet de standaard map op de c schijf, maar ik heb voor deze map een aparte partitie.
 
Dat wordt wel erg lastig.
Haal eens een programmaatje in huis dat Restoration heet.
Het nadeel hiervan is wel dat je precies moet weten hoe die weggegooide files heten. Volgens mij kun je niet de hele map 'mijn documenten' zo terug halen.
 
Ik ben ermee aan de slag, en inderdaad, je moet per bestandsnaam werken. Ik heb echter niet alles uit deze map terug gevonden, kan dat? Zijn er nog andere opties?
 
Je weet nu dat ze op de harde schijf zitten als 'te verwijderen'.
Zo min mogelijk op je pc doen en toch maar flink denken hoe je alles hebt genoemd.
Volgens mij kun je niet werken met het zoeken naar *.doc of *.txt enz.
Dat maakt het lastig.
Misschien dat een ander progje nog meer doet dat zou ik moeten uitzoeken voor je. Maar niet nu. Eerst eens wat eten. Geef over een uur nog maar een bericht om me er aan te herinneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan