Verwijderde bestanden terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tolga15

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Hallo, ik heb een Windows Vista Pc. Ik had een bestand met video's perongeluk verwijderd, ongeveer 30. Ik heb gekeken naar de prullenbak maar daar stond niks. Nou kan ik de bestand niet terugvinden. Ik heb nog systeemherstel gedaan naar 2 dagen terug maar dat is ook niet gelukt. Met recuva heb ik ook geprobeerd terug te vinden maar dat gaf ook geen resultaat. Kunnen jullie mij misschien van raad zijn?
Ik wil namelijk mijn video's terug hebben. Alvast bedankt.

Tolga

Ik heb nog systeemherstel gedaan naar 2 dagen terug
Waarschijnlijk is dit fataal geweest als je echt een MAP met videobestanden hebt weggegooid. Kennelijk heb jij de instelling dat Del-knop=definitief verwijderen omdat ze niet in de prullenbak zitten. In zo'n geval moet je Recuva al paraat hebben op je PC omdat je niet meer mag doen dan alleen direct dat recoverprogje draaien. Met alle andere handelingen die je doet, worden de "vrijgevallen" bestanden overschreven.
Misschien heb je een andere stunt uitgehaald en zit die map ergens in een andere map. Laat de zoekfunctie nog maar eens los op je schijf met de extensie van je videobestanden (.mpg .avi .mov .mkv enz)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan