verwijderde email terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

noontje

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Ik heb windows 98 en outlook express 5

Als een email verwijderd worden en ook uit de verwijderde items is gehaald, is er dan nog een mogelijkheid om die terug te halen?
Eventueel met een programma of zo?

Groetjes,

noontje

Zou dit voor jou werken?

Wanneer u een mail verwijdert, wordt deze eerst in de map Verwijderde items geplaatst ; een item dat u uit deze map delete, is definitief weg. Dat klinkt best logisch, maar toch is dit slechts schijn. Zolang de e-mailmappen niet gecomprimeerd zijn, blijven al uw e-mails (verzonden en ontvangen items) lekker ruimte innemen op uw harde schijf. Dat betekent echter dat u in geval van nood dus een verloren gewaande mail kunt proberen op te sporen. Open daartoe de Verkenner, ga naar de map \Windows\ApplicationData\Microsoft\Outlook Express\Mail en open bijvoorbeeld het bestand PostvakUIT.mbx met WordPad en probeer hierin een eerder verzonden bestand op te sporen.

En dan ipv PostvakUIT op PostvakIN zoeken.

Heb het nog nooit geprobeerd, maar niet geschoten is altijd mis :)

Ik weet niet voor welke windowsversie dit is. Dat stond er niet bij.

Bron: http://www.ichthus.nl/systeembeheer/tips/ie/o_berichtbeheer.htm
:)

Laatst bewerkt:
Je kunt het volgende proberen:
Je opent je outlook express
Ga naar "bestand" (links bovenin)
Ga dan naar "importeren"
kies "berichten"
Kies de outlook express die je zelf gebruikt
Klik de indentiteit aan
Klik op "ok"
Dan moet je dus gaan bladeren... Let op dat je de verborgen bestand kunt zien. Kun je dit niet moet je even zo instellen.
ga naar de map \Windows\ApplicationData\Microsoft\Outlook Express
En probeer je berichten te importeren. Het kan wel zo zijn dat je nu dubbele berichten hebt, maar waarschijnlijk ook je oude berichten.

Groetjes Lientje

Tanja,

Jou oplossing werkt niet want dan kom ik weer gewoon in outlook terecht waar mijn normale berichten in staan, dus niet de berichten die al eerder verwijderd zijn en ook uit de verwijderde bestanden.
Toch bedankt voor jou bijdrage

Lientje,

Ook bedankt voor jou bijdrage. Ook hier kom ik steeds terug in outlook expres en kan niets van de verdwenen mails tevoorschijn halen.

Kwijt

Tja, dan houd het echt op....

Je bent ze helaas kwijt...

Groetjes Lientje.com

terug halen van verwijder mails

k lees veel over outlook maar hoe haal ik de mails trug bij incredimail:

Gila, graag aan eigen topic aanmaken. Je breekt nu in iemand zijn/haar topic in wat niet wenselijk en verwarrend is. Tevens is de topic van 2003, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan