Verwijderde en Uit map

Status
Niet open voor verdere reacties.

keeskees

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
105
Ik wil mail uit de Inbak verwijderen. Maar dan komt de melding: "De geselecteerde berichten kunnen niet worden verplaatst. Er is een fout opgetreden".
Als je dan klikt op de map Verwijderde items staat er soms: onvoldoende schijfruimte onvoldoende geheugen.
Na opnieuw starten van de pc lukt het weer.
Is hier iets aan te doen? Ik heb Windows ME.

Alvast bedankt, Kees.
 
Ruim eens wat overbodige bestanden op.
Download EasyCleaner.
Klik eerst op Unnecessary, vink linksboven alles aan (zie bijlage) en klik op Find.
Verwijder alles wat gevonden wordt.
Sluit het venster, klik vervolgens op Registry en klik op Find.
Verwijder weer alles wat gevonden wordt.
Als je computer al heel lang niet schoongemaakt is, kan dat behoorlijk wat ruimte op je harde schijf vrijmaken, waardoor je die meldingen waarschijnlijk niet meer krijgt.
En door het register schoon te maken zal je systeem een stuk vlotter gaan werken.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Guus,
Hij heeft met Easy Cleaner inderdaad heel wat gevonden. Op dit moment draait Outlook Expres goed. Maar omdat hij dat wel vaker deed, zal ik het een paar dagen aanzien en zal dan reageren of de klachten echt zijn verdwenen.

Alvast bedankt,

Kees
 
Kan bericht niet verzenden.

Hallo,

Als ik een bericht wil versturen in Outlook Express lukt dat soms niet, behalve als ik afsluit en opnieuw opstart. Hij meldt: Kan het bericht niet verzenden. Er is een fout opgetreden". Kijk je dan in de Uit-map en de Verzonden map dan staat er: "Map kan niet worden weergegeven. Mogelijk oorzaken: onvoldoende schijfruimte. Onvoldoende geheugen".
Ik heb Easy Cleaner laten draaien, evenals Adaware, Spybot S&D, CW Shredder, Spysubstract, About Buster, Norton. Iemand een idee?

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan