verwijderde items terug halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hoi,

Mijn vriendin heeft haar map verwijderde items leeg gegooid. Maar dat was niet helemaal slim. Kan ze dat nog terug halen? Het betreft hier outlook 2003. Ik hoop werkelijk dat iemand me nog kan helpen.

kompas

Download een programma als REST2514 en kijk of je daarmee nog enkele recente versies van je .PST bestand terug kunt halen. (Normale naam is Outlook.pst).

Zet die even op je bureaublad, en open 'm in Outlook via Bestand -> Openen -> Persoonlijke mappen (.pst)

Kijk of je dan nog wat terug kunt halen uit Verwijderde Items uit dat teruggehaalde .PST bestand.

Succes,

Tijs.

???? Dit is niet meer mogelijk???? Bij een kennis kon ik er een stuk of 20 versies van zijn oude Outlook.pst bestanden mee terughalen. Kun je mij verklaren waarom dat bij jou niet werkt? Heb je misschien met zo'n paranoia-programma de lege ruimte van de harddisk overschreven, of heb je recent een defragmentatie uitgevoerd?

Kijk anders naar een programma als GetDataBack for NTFS, en kijk of die nog wat van die Outlook.pst bestanden toont. Als je daarmee wat vindt, dan kun je met de betaalde versie die bestanden terughalen.

Edit: Ik zie net dat je je posting waarin je schrijft dat het niet lukt verwijderd hebt. Hopelijk redt je het dan met het gratis programma Rest2541 die ik in mijn vorige posting noemde.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Overigens moet het zo zijn dat de mailtjes niet echt 'weg' zijn, maar dat ze gemarkeerd zijn als verwijderd.

Wellicht weet iemand een tip voor software die je in de gelegenheid stelt om die mailtjes dan toch nog terug te 'toveren'.

Overigens blijft mijn andere tip van kracht, en ik raad je aan om die snel te proberen, omdat de 'lege plekken' op je harddisk langzamerhand wordt overschreven, en dus de kans op het terughalen van oude outlook.pst bestanden kleiner wordt naarmate je daar langer mee wacht.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan