Verwijderde map

Status
Niet open voor verdere reacties.

ireen

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
Kan je een verwijderde map in outlook weer terug halen?
zo ja hoe.

vrg Irene

Als je een map verwijdert, wordt ie verplaatst naar 'verwijderde voorwerpen' (deleted items op mijn engelstalige Outlook). Zolang je die 'folder' nog niet hebt leeggemaakt, kun je het verwijderde weer terugplaatsen, daarna echter niet meer...

Als je een map verwijdert, wordt ie verplaatst naar 'verwijderde voorwerpen' (deleted items op mijn engelstalige Outlook). Zolang je die 'folder' nog niet hebt leeggemaakt, kun je het verwijderde weer terugplaatsen, daarna echter niet meer...

heb het net geprobeerd met een andere map maar die staat nu niet in verwijderde items
Het is niet bij mij gebeurd maar op de zaak die hebben weer een andere outlook ik zal vanmiddag wel even kijken of het daar instaat alvast bedankt

Ik draai Outlook 2000 SP-3 op Win2000. Als ik een mapje selecteer en op de delete knop druk, krijg ik "Are you sure you want to delete the folder "xxx" and move all of its contents to the Deleted Items folder?" Druk ik dan op "YES" dan verdwijnt het mapje, maar als ik "Deleted Items" open vind ik daarin mijn ge-delete mapje terug. Als ik daarna Outlook afsluit, dan verdwijnt het uit Deleted Items, omdat mijn Outlook zo staat ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan