verwijderde word terugzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter bouk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bouk

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2003
hallo, onlangs heb ik een nieuwe laptop aangeschaft, op deze laptop zit microsoft office.
iemand heeft word verwijderd omdat ik de oude word erop zou zetten.
echter ik wil nu toch graag word 2007 weer terug, ik heb nu de evaluatieversie en vind hem leuk.
heeft iemand enig idee of ik dit nog ergens kan terug vinden in de computer , dus hoe ik dit verwijderde bestand terug kan zetten?
alvast bedankt voor het meedenken

Nee, dat gaat niet lukken en over een week of zo werkt sowieso geen enkele Office applicatie meer.

Toevallig een herstelpunt van voor de verwijdering ?
En als office 07 bij je laptop zat moet er ook ergens een licentie van zijn lijkt mij, meestal wordt er echter een 60 dagen probeer versie meegeleverd.

@Bouk,

Als deze versie werd meegeleverd bij de pc, betreft het een trial-versie.
Zoals Pasja aangeeft, betekent dit dat je hem straks niet meer kunt gebruiken, omdat veel essentiële zaken daarna worden geblokkeerd.

Kijk eens hier op Marktplaats ......

Gezien de prijzen is dat gewoon illegaal spul op marktplaats, daar zou ik niet voor betalen. Dan kun je het net zo goed zelf downloaden.

Gezien de prijzen is dat gewoon illegaal spul op marktplaats, daar zou ik niet voor betalen. Dan kun je het net zo goed zelf downloaden.

Wat is het alternatief?
Aanschaf van een home and student-versie?
Ik ben al vanaf versie '97 gebruiker van MsOffice, inclusief Outlook, een voorwaarde om data te kunnen uitwisselen met mijn PDA.
Microsoft heeft echter in haar oneindige wijsheid besloten Outlook uit de 'voordelige' versie te knikkeren ...... en daar zit dan een heel leger aan goedwillende gebruikers mee. Hetzelfde 'leger' dat er mede voor heeft gezorgd dat Microsoft een bijna mondiale kwattapositie heeft.
Daar is een woord voor: uitbuiting.

Gezien dit lijstje zou er een basis/standaard versie moeten zijn waar ook outlook inzit. Echter de prijs vind ik belachelijk hoog.
Mocht je gaan voor een goedkopere optie :evil: dan is dit over het algemeen redelijk makkelijk zelf te vinden en kost het niets.

Gezien dit lijstje zou er een basis/standaard versie moeten zijn waar ook outlook inzit. Echter de prijs vind ik belachelijk hoog.
Mocht je gaan voor een goedkopere optie :evil: dan is dit over het algemeen redelijk makkelijk zelf te vinden en kost het niets.

Een door mij op de aangegeven manier (marktplaats) aangeschafte versie werkte niet meer na een drastische reparatie van een laptop, na herinstallatie.
En bij telefonisch contact hierover met Microsoft, kreeg ik keurig in nieuwe en werkende productkey uitgereikt, terwijl ze prima konden controleren (op basis van de oude key) met welke versie ik werkte.
Geen enkel probleem dus!

Dan heb je denk wel mazzel gehad aangezien meestal VL (Volume License) keys worden gebruikt, en die behoren toe aan de grotere bedrijven. Beetje raar als een gewone consument dan opbelt.
Maar goed het office pakket is ook heel erg duur vind ik, dat werkt dit soort methodes (marktplaats/downloaden) ook wel in de hand.

Vreemde reactie in mijn ogen.

Ik kan moeilijk geloven dat een licentie van 7 Euro origineel is, terwijl een winkel voor zo'n zelfde licentie vele honderden Euro's vraagt. Dat MS je dan een nieuwe code geeft is mooi meegenomen.
Mijn omgebouwde 360 is ook gerepareerd, volgens de garantievoorwaarden hadden ze dat ook niet hoeven doen. Geluk dus voor mij, nog gelukkiger was dat ik hem geflashd en al terug kreeg.

Wat de TS betreft:
- ofwel de notebook terugzetten naar een herstelpunt van voor de verwijdering
- of gewoon de thuis/student versie (word, powerpoint, excel) aanschaffen voor ~ 100 Euro in de winkel
En als er een licentie al bij de notebook zou zitten moet er ergens een licentie sticker te vinden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan