verwijderen apple bonjour

Status
Niet open voor verdere reacties.

wamstar

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
hallo iedereen,

ik zit met het volgende probleem.

na een schone installatie Windows 8 (Asus x75a) heb ik Xbmc geïnstalleerd, dit werkt gewoon zoals het moet. alleen bij instellen van de afstandbediening zeroconf krijg ik de melding dat Apple bonjour service moeilijk doet.

na zoeken op het internet was het een simpel klusje. programma's en onderdelen even apple bonjour verwijderen en klaar. maar helaas staat deze niet in de lijst?

anders msconfig, opstarten en bonjour service uitzetten zou het ook klaar moeten zijn. maar helaas staat deze er ook niet tussen.

nu heb ik na de schone installatie niets van een itunes of apple gerelateerde software geïnstalleerd, dus de vraag is hoe kan ik alsnog deze apple bonjour service verwijderen.

Nee werkt ook niet, had dit ook al gevonden maar ook in program files staat niks tussen. Ook niet als ik de onzichtbare mappen weergeef.

Nog een kansje. Ik weet niet of dit gaat lukken. Klik daar op "expand all" en windows 8 staat er ook ergens vermeld. Wat een gedoe zeg. Klikje succes

nou helaas werkt ook niet.

het enige wat ik heb geïnstalleerd sinds de schone herinstallatie van windows 8 is anti malwarebytes en xbmc . dus is wel vreemd

Nou ik weet verder ook geen oplossing meer. Ik zou haast denken dat die xbmc de boosdoener is en waarschijnlijk vloekt in jou computer. Gooi hem maar eens eraf opnieuw opstarten eens kijken wat dat brengt. :(

haha echt he,

het is de laptop van een maat van mij, op mijn pc nergens last van. alleen had ik zo'n zelfde probleem bij mijn vader zijn laptop ook al, alleen bij hem sta ik er niet raar van te kijken als het niet goed werkt omdat hij niet goed met computers overweg kan. maar ga eens opnieuw proberen

Ik download bijna nooit iets van een derde partij. Vaak download je ook allerlei rotzooi mee. Maar dat terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan