Verwijderen bestanden op One Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

petersteinmeijer

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2015
hallo allemaal

mijn vraag geldt one drive
je kunt kiezen tussen 'pc ' en 'one drive ' voor opslag, geen probleem
het verwijderen van bestanden is dat wel voor mij

je kunt een bestand omkaderen, er verschijnt onder in het scherm een aantal opties waaronder verwijderen
maar wanneer ik daarop klik gebeurd er niets
wat doe ik fout ? ik ben in een opruim bui !

groeten peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl, maar eerst even een paar noodzakelijke tips.

1. Het gebruik van hoofdletters en punten is geen overbodige luxe.
  2. Meer informatie dan alleen 'knop' en 'one drive' is best wel handig.

We zijn hier namelijk niet helderziend.

Succes verder.

nou dat was nog eens een .reactie, bedankt, echt hartverwarmend !
en had je/jullie ( want je spreekt blijkbaar namens het hele forum ) al moeite deze vraag te begrijpen ?
het woord knop'' gebruik ik nergens en JA, ik kan mij voorstellen dat "pc " en "onedrive " raadselachtig zijn,
je kon hun betekenis natuurlijk niet afleiden ( bestanden opslaan en verwijderen en zo ! )

neem mij vooral niet kwalijk, maar ik dacht mijn vraag te stellen.aan een forum voor computer.gebruikers

groet peter

Vergeefse moeite Venga. Dit soort schrijven zien we tegenwoordig helaas veel vaker. Kennelijk is een goede reactie wel belangrijk maar wil men geen moeite doen een vraag/probleem in fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Als je er wat van zegt krijg je de wind van voren, want het is een computer forum en dan is normaal schrijven kennelijk niet nodig. Zelf blader ik al terug wanneer ik een dergelijk stukje zie.

Ik heb niks tegen kennelijke tikfouten, die maak ik zelf ook. Maar is het nou werkelijk zo moeilijk om een zin te beginnen met een hoofdletter en te eindigen met een punt? Dat scheelt al een heel stuk in leesbaarheid. Hou er rekening mee dat je zelf precies weet wat je wilt zeggen maar dat je dat aan een ander probeert uit te leggen.

Daarnaast is ook mij niet duidelijk wat nu precies je probleem is, juist door te weinig informatie.
Als je dat nog eens goed uit wilt leggen wil ik er met alle plezier over mee denken.

@Venga
We gaan hier niet eigenhandig forumleden terechtwijzen, daar zijn moderators voor aangesteld.
Je kunt de knop "Attendeer moderator" gebruiken om een moderator te waarschuwen die, al dan niet, actie onderneemt.

Uit de voorwaarden:
Moderatorgedrag van gebruikers wordt niet geaccepteerd.

Topic opgeschoond!

Laatst bewerkt:
Je kunt evt. contact opnemen met de Klachtencommissie en daarna kun je nog altijd beslissen wat je wilt doen.
Ik ging er vanuit dat ik het afdoende had opgelost.

Executie bij zonsopgang

ach, de tuchtraad vind ik ook weer wat ver gaan, dus ik blijf maar !

het was mij trouwens niet duidelijk wie je nu terecht wees

groeten
peter

neen, toch maar

groeten peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan