verwijderen bewaarde teksten

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik typte gisteren een telefoonnummer in een vakje op een site en toen kreeg ik een hele ris telefoonnummers die ik al eens eerder had ingevoerd.
Hoe of waar kan ik deze informatie verwijderen?
De lijsten worden steeds langer, en mogen ook wel eens ververst worden.

In browse geschiedenis verwijder je alleen de lijst in de adresbalk van je explorer.
Misschien moet ik zoeken in formulierbestanden??

zover had ik nog niet gekeken. Ik ben dan ook m'n wachtwoorden kwijt. Ga het toch even proberen. je hoort nog.

Ik heb al op alles verwijderen gedrukt. Maar het is gelukt. Ik heb even een testje gedaan.
En de lange lijsten met telefoonnummers en andere informatie zijn verdwenen. Moet ik maar weer een tijdje wachtwoorden invullen.Bedankt voor de snelle hulp.
Groet, Erik

Graag gedaan hoor. :)
Deze kan je nog even op 'opgelost' zetten.

Succes verder.

Laatst bewerkt:
Je kunt ook in dat lijstje dat verschijnt op de website met de muis op de regel staan die je wilt wissen en dan op [del] drukken. Op deze manier kun je een enkele entry wissen in plaats van alle opgeslagen data.

Ik had er al zoveel in staan zodat dat geen optie meer was. En ik weet dat die optie niet altijd werkt. Ik heb het wel eens geprobeerd bij een verkeerd ingevulde postcode maar de volgende keer verscheen de fout gewoon weer.

Als je interesse hebt in een goed cleaner-programma, klik dan in mijn handtekening eens op CCleaner. Deze gebruik ik zelf al jaren, en schoont heel veel van dit soort dingen voor je op.

Ik heb je handtekening al gecontroleerd. Die dingen gebruik ik al, voor een schone comp.
thanks

Hoi compres,

Wat jij bedoelt kan ook zonder wachtwoord verlies. Door de knop "formulieren verwijderen" verwijder je de lijstjes zoals jij ze bedoelt. Browsegeschiedenis heeft hier niets mee te maken.

Overigens kun je deze lijstjes ook per item verwijderen, door als je met je toetsen erop gaat staan (dus: er verschijnt een lijstje, met de pijltjestoetsen naar boven/naar beneden navigeren en dan zorgen dat 'ie blauw is) en vervolgens op DELETE drukken. Zo houdt je alleen de items over die je wel wilt houden.

Ik zal dit onthouden voor de volgende keer als ik dat soort lijstjes wil verwijderen.

maar ik ben blij met jullie antwoorden, ik krijg er een opgeruimt gevoel van :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan