Verwijderen emails uit inbox incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtsmit55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2015
Berichten
1
Omdat mij incredimail niet goed meer werkte, heb ik een back-up gemaakt, omdat ik heel veel onderliggend mappen gemaakt met voor mij zeer belangrijke mails. Om een back-up te maken en later weer terug te zetten moet je daarvoor betalen via incredimail-helpcenter, geen probleem overigens. Ik heb de back-up gemaakt en elders op mijn pc gezet. Vervolgens via revo-uninstaller incredimail volledig verwijderd en daarna een geheel nieuwe installatie van incredimail 2.5 (was ook mijn oude versie). Uiteindelijk de backup weer terug gezet en alle mappen met mails waren weer zichtbaar. Top, echter er stonden nog 4 berichten in mijn INBOX en ook die werden terug geplaatst. Nadat ik deze mails gelezen had, wilde ik ze verwijderen, maar dat lukt op geen enkele manier. Als ik nieuwe mails binnen krijg kan ik die verwijderen alsook verwijderen van mails in de onderliggende mappen. Maar hoe krijg ik die 4 mails verwijderd uit mijn inbox?

Ik hoop dat iemand mij een oplossing kan geven. Ik gebruik incredimail 2.5 en heb als besturingssysteem Windows 10.
 
Goedemorgen jtsmit55

Kijk als eerst of ze berichten welke je verwijderen wil ook vanuit server verwijdert zijn ?? vanuit webmail dus :D mocht je evt. provider e-mail adres dus ook gebruiken !

Kan jij even a.u.b. klein screenshootje maken van die niet verwijderde mails :( / ?

P.S. I.v.m. omdat die W10 bij jou is ( ben geen w10 gebruiker ! ) verder durf ik niet met zekerheid zeggen dat ik nog weet hoe die behandelen moet ...:(
 
Laatst bewerkt:
Omdat mij incredimail niet goed meer werkte, heb ik een back-up gemaakt, ..... Om een back-up te maken en later weer terug te zetten moet je daarvoor betalen via incredimail-helpcenter, geen probleem overigens.
Je moet altijd een backup maken juist om er een te hebben als zo een programma het niet doet...
En daar zijn heel veel tools voor... dat doe je toch gewoon zelf... En bij hen moet je daarvoor betalen???????
 
:shocked: Och jee ?? dankzij @Andre zie ik zelf nu ook dat jij schreef dat je betalen voor back-up moest ???? heehh :shocked:?

In meer dan 20 jaar bij IM heb ik dat nooit gedaan, om back-up kunnen of mogen maken enz.. ( ik gebruik IM ook ! ) ........... :confused: of heeft dat iets nu weer met W10 wat te maken ??

Incredi.jpg IM.jpg <<== Kijk maar of bij jou dit aangevinkt is !

P.S. Elke bestaande mail je MOET kunnen uit je Postvak IN ( of waar dan ook ! ) verwijderen, je moet alleen maar IncrediMail en geavanceerde IM instellingen wel goed kennen :(
 
Laatst bewerkt:
incredimail

Ik heb ook nooit een backup gemaakt van im, maar omdat ik persé de mails niet wilde verliezen heb ik een backoplicentie van im gekocht. Dat is ook het probleem niet, ik gebruik im inmiddels 16 jaar en weet zeker dat ik alle instellingen goed had staan. wat mij nu gebeurt is, is mij ook nooit overkomen. Momenteel kan ik im helemaal niet openen, dus kan ik verder niets nakijken. Op mijn vrouw haar laptop is sinds een uur, hetzelfde probleem ontstaan. Nu eerst maar eens oudjaar vieren, de visite staat inmiddels voor de deur. Vooralsnog iedereen bedankt voor de info, ik ga morgen verder met het probleem.
 
Als je alle mails altijd bewaren wil en niet ze kwijt wil dan moet je ze gewoon op webmail bij je provider ook toestaan noteren, verder adresboek is zeer makkelijk ook apart opslaan welke je altijd keer-op keer gebruiken kan :D

Als ik jou was zal ik dus IncrediMail her-installeren willen maar wel op grondige manier met sporen uit register ...enz...


Alleen maar ter INFO dus adresboek je kan vinden ook als je bij uitvoeren intypt C:\Users\Hanzie\AppData\Local\IM\Identities\{E9CDBC97-3F36-416B-AAAF-7326A0EFE7F3}\AddressBook

LET OP ! ! ........i.v.m. adresboek twee bestanden zijn ! ! ! ...allebei moet je ze hebben ! ...
dunce.gif
 
Laatst bewerkt:
Heb je soms je mail op een FAT32 partitie staan? Dan moet de mail box kleiner blijven dan 4 GB... anders heb je echt een probleem...
Wel toevallig dat jouw vrouw (exact??) hetzelfde probleem heeft?
dat doe me of denken aan:
* een virus (zijn de mailboxen gekaapt door het virus)
* of een bug.. vd software

Dat backup verhaal is echt een vreemd verhaal dat je daar een licentie moet kopen....
je kunt het zelfs handmatig doen...:
http://www.argentuma.com/backup/email-backup.html
IncrediMail, an alternative e-mail client with rich multimedia capabilities, usually stores your e-mail under the following folders:

C:\Documents and Settings\User Name\Application Data\IM\Identities\
C:\Documents and Settings\User Name\Local Settings\Application Data\IM\Identities\
These are the default locations for IncrediMail e-mail to back up

Onder andere Windows versies effe kijken welke map het dan is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan