Verwijderen files

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Heb in de "Gedeelde documenten" map bij "Deze Computer", tijdelijk drie e-mail berichten gezet, wilde deze weer verwijderen, echter krijg dit niet voor elkaar, krijg steeds bericht

"Kan files niet verwijderen, de toegang is geweigerd, controleer of schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is"

Mijn vraag hoe krijg ik deze bestanden verwijderd.

Groeten
JohnMGD.

Opstarten in "veilige modus" en dan deze bestanden verwijderen.

Groeten Oossie

Heb computer in veilge mode opgestart, echter kan files (e-mails) nog steeds niet verwijderen, krijg hetzelfde bericht, HELAAS!!

Wat voor extensie hebben deze bestanden?, heb je al eens gecontroleerd op virussen en/of spyware?

Groeten Oossie

De files zijn van het type "Internet E-Mail Message".
Heb AVG 7.0 als anti virus programma en Spybot als anti spyware, alle twee de programma's laten scannen, geen virus geen spyware.

Ik heb werkelijk geen idee meer, heb er ook nog nooit van gehoord.

Groeten Oossie

Kun je de extenties van die bestanden niet wijzigen, daarna opnieuw opstarten en de bestanden verwijderen?

Hoe kan ik deze file extensies wijzigen, als ik in DOS opstart kom ik niet aan de files in "Gedeelde Documenten"

Kan <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/xp_d.htm#del" target="_blank">dit linkje</a> je verder helpen misschien?

Misschien overbodig te vermelden, maar alle suggesties zijn op zichzelf staand en hoeven dus niet achter elkaar te worden uitgevoerd.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Geweldig Linkje, weer een bij mijn favorieten. Bedankt.

Groeten Oossie

:thumb: You're welcome!

<a href="http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm" target="_blank">Zo</a> heb ik 'm dus in m'n favorieten te staan. Is een SUPERsite, die mij al heel vaak uit de problemen heeft geholpen.

Geplaatst door JohnMGD
Hoe kan ik deze file extensies wijzigen, als ik in DOS opstart kom ik niet aan de files in "Gedeelde Documenten"

Dit zou het pad moeten zijn:

c:\Documents and Settings\All Users\Documenten

Hi Guys,

Heb alles geprobeerd, ECHTER, heb files niet meer kunnen verwijderen, heb een DESTRUCTABLE SYSTEEMHERSTEL toegepast, met andere woorden heb mijn computer weer fabrieksnieuw gemaakt, probleem opgelost.
Bovengenoemde site opgeslagen bij mijn favorieten.

Bedankt voor alle hulp

JohnMGD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan