Verwijderen IIS-logbestanden en Hotfix Uninstallers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Kan je IIS-logbestanden en Hotfix Uninstallers zonder enig probleem verwijderen
(b.v. met het programma CCleaner).

IIS logbestanden => logbestanden. Kun je in principe altijd verwijderen.

Hotfix uninstallers => Waar zie je die staan? Dat zijn namelijk de mogelijkheden om beveiligingsupdates te verwijderen.

De opties tot verwijderen staan in CCleaner, onder geavanceerd; vanaf blijven dus - gelet op je opmerking - denk ik. Zie bijlage, als ik alleen op dit onderwerp laat zoeken !

Bijlagen

• HotfixUninstallers.JPG
    HotfixUninstallers.JPG
    95,2 KB · Weergaven: 169
Ah.. Na de nieuwste update van CCleaner heb ik ze nu ook..

Om eerlijk te zijn weet ik het niet? Ik ga het even voor je navragen :).

Benieuwd

Even niet opgelet, bij de deelvergroting heb ik die optie er juist afgelaten.
Maar ik lees net dat je het toch gevonden hebt. Ben benieuwd naar jullie reactie !

Laatst bewerkt:
Je kan die $uninstallfiles$ wel verwijderen, je zal dan niet meer de ge"installerde updates kunnen verwijderen zoals xppc aangeeft.. :) Verder geeft dat geen problemen.. De meeste updates zijn essentieel en wil je toch niet verwijderen en sommige kan je niet verwijderen zonder dat je systeem niet meer zal booten.

Zou wel indien aanwezig die $ServicePackUninstall$ laten staan omdat deze bij mogelijke toekomstige problemen als oplossing kan dienen om sp2 opnieuw te installeren.. Maar dat is dan ook gelijk de grootste unistall file.. Indien je nieuwe updates krijt wacht dan even een paar weken voor je de unistaller verwijderd om zeker te gaan dat het goed loopt..
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan