Het gaat over het programma SKYPE.
Sinds enkele dagen had ik problemen met het opstarten/gebruiken van dit programma.
Heb het zelfs compleet verwijderd en terug geïnstalleerd, maar kreeg steeds dezelfde fout.
Ik heb het daarna langs configuratie/software compleet verwijderd.
MAAR toen ik in het register ging kijken stonden er nog steeds sporen van Skype.
Ik heb deze dan manueel uit het register verwijderd.
MAAR ook hier lukt het niet om alles uit het register te verwijderen. Telkens komt de volgende lijn weer:
"C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe"/nosplash/minimiza
En het diezelfde lijn die ik ook steeds terugvind in Msconfig/opstarten en in CodeStuff starter.
Er moet toch een midddel zijn dit uit het register te verwijderen.
Ik tracht mij te herinneren waar in het register het gedeelte over programma's opstarten te vinden is.
Iemand die kan helpen ?
Bedankt.
Sinds enkele dagen had ik problemen met het opstarten/gebruiken van dit programma.
Heb het zelfs compleet verwijderd en terug geïnstalleerd, maar kreeg steeds dezelfde fout.
Ik heb het daarna langs configuratie/software compleet verwijderd.
MAAR toen ik in het register ging kijken stonden er nog steeds sporen van Skype.
Ik heb deze dan manueel uit het register verwijderd.
MAAR ook hier lukt het niet om alles uit het register te verwijderen. Telkens komt de volgende lijn weer:
"C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe"/nosplash/minimiza
En het diezelfde lijn die ik ook steeds terugvind in Msconfig/opstarten en in CodeStuff starter.
Er moet toch een midddel zijn dit uit het register te verwijderen.
Ik tracht mij te herinneren waar in het register het gedeelte over programma's opstarten te vinden is.
Iemand die kan helpen ?
Bedankt.