Irma ter Horst
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jun 2009
Hallo lezers.
Ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag een vraag stellen.
Ik wil gegevens invoeren voor een enquête. De respondenten beantwoorden vragen doormiddel van een cijferwaardering van 0 t/m/10.
Ik voerde handmatig alle gegevens in, maar moest dan steeds zelf een cel met 1 ophogen. Dat was erg veel werk en ik maakte snel fouten.
Ik heb nu een invoertabblad gemaakt. Na het invoeren van de gegevens van de eerste respondent wil ik een schoon invoerblad maken. Daarna kan ik dan de gegevens van de tweede respondent invoeren.
Kan ik een formule gebruiken om de inhoud van een bepaald bereik te wissen?
Misschien is deze vraag al eens beantwoord, maar ik kan het niet op het forum vinden.
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Al vast hartelijk bedankt voor het bantwoorden van mijn vraag.
Irma.
Ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag een vraag stellen.
Ik wil gegevens invoeren voor een enquête. De respondenten beantwoorden vragen doormiddel van een cijferwaardering van 0 t/m/10.
Ik voerde handmatig alle gegevens in, maar moest dan steeds zelf een cel met 1 ophogen. Dat was erg veel werk en ik maakte snel fouten.
Ik heb nu een invoertabblad gemaakt. Na het invoeren van de gegevens van de eerste respondent wil ik een schoon invoerblad maken. Daarna kan ik dan de gegevens van de tweede respondent invoeren.
Kan ik een formule gebruiken om de inhoud van een bepaald bereik te wissen?
Misschien is deze vraag al eens beantwoord, maar ik kan het niet op het forum vinden.
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Al vast hartelijk bedankt voor het bantwoorden van mijn vraag.
Irma.