Verwijderen Java 7 update 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

JavaGroentje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2013
Wie kan me helpen? Java 7 update 7 laat zich niet verwijderen. Ik heb het op de klassieke Windows manier geprobeerd (Configuratiescherm) en m.b.v. CCleaner. Verder heb ik ook opnieuw installeren geprobeerd met als doel om dan te verwijderen, maar herinstalleren wordt geweigerd. Ondertussen is telewerken niet meer mogelijk, omdat Firefox er steeds uit klapt als ik moet klikken om Java te activeren. IE en ander browsers weigeren ook om mee te werken. Ik weet het niet meer. Suggesties los van Windows herinstallatie? Alvast bedankt.

:D Heb zelf een paar keer die update verwijdert met gemak ( kijk screenshot ! ) ...:thumb: en vervolgens laatste versie 6 JAVA geïnstalleerd die niet meer ondersteund is, .... en je krijgt alleen maar meer problemen mee, dan heb ik dus terug handmatig weer die update/of versie 7 geïnstalleerd ....:thumb:
2jdqc04.jpg

Laatst bewerkt:
Aan manamana

Had ik al geprobeerd, maar werkt niet. Toch bedankt voor je reactie.

:confused: Maar versie 6 zal niet helpen .... ( helaas ! :confused: ) en JAVA heben we nodig voor games..en jeweetwel ....:)

Nou dat is dan een probleem. Veilige modus al geprobeerd. Toch geen virus he.

Verwijderen Java 7 Update 7: vervolg

Ok, de tip m.b.t. Perfect Uninstaller heeft gewerkt. Ik dacht dat ik er was. 7 Update 15 installeren en werken! Dus niet. Ik krijg deze versie niet geïnstalleerd. Niet online en niet handmatig. Iedere keer wordt de installatie voortijdig afgebroken. :( Help alsjeblieft. Via de Java site kom ik er niet uit.

Iets is er dus niet goed, stel internet explorer opnieuw in en haal firefox eraf of doe een update in firefox. Wat ik al zei je hebt toch geen virus he.

Of Gewoon antivirus blokkeren ( uitschakelen ! ) en op die manier JAVA proberen instaleren let goed op JAVA 64 of 32 bit ? welke heb je nodig ?? ...Vervolgens ALS maar op die manier niet lukt je kan altijd ergens anders op andermans PC JAVA op een USB stick downloaden ( of OFFline ) en handmatig bij je installeren het moet lukken, vergeet nooit eerst antivirus en/of beveiligingen uitschakelen ! ! tijdens installatie .... :thumb:

P.S. Het is moeilijk JAVA instaleren gelijk na verwijdering, je moet dan eerst PC herstarten en temp map leeg maken ( Start-uitvoeren en tip maar in %temp% zonder spaties ! ) zou ook temporary Internet Files map leeg maken en Prefetch ook maar ...misschien lukt dat ook alleen met Temp map leeg te maken ...:D

Laatst bewerkt:
Hoi,
heb er ook problemen mee gehad, de oplossing was herstarten en de installatie als (rechtsklik) administrator uitvoeren.
Ja en zoals hierboven al werd gezegd, antivirussoftware even tijdelijk uitschakelen (meestal via het systeempictogram rechtsklik>opties)

Laatst bewerkt:
Installprobleem Java 7 Update 15

Bedankt voor alle hulp tot nu toe. De 32-bits versie 7 Update 15 laat zich niet installeren. De 64-bits versie daarentegen probleemloos. Helaas heb ik daar niets aan, want ik gebruik een 32 bits browser (Firefox). IE9 en Opera 64-bits laten het ook afweten. Ik heb installaties geprobeerd met en zonder antivirus ingeschakeld, met en zonder herstarten, alle achtergebleven Java content verwijderd, CCleaner gebruikt om andere troep op te ruimen. Installaties automatisch en handmatig. Alles mislukt en op de Java site vind ik ook geen informatie die helpt. Ik weet het niet meer. Iemand nog een idee?

Hallo zijn we weer eigenlijk te gek om lost te lopen.
Zoals je het verteld lijkt het mij aannemelijk dat de Flash Player steeds geblokkeerd wordt door de webbrowser(s). Als dat niet lukt, dan moet je eens goed naar je security software kijken. En dan met name naar de security software die zich met webbrowser, zaken, zoals popup's, advertenties en phishing berichten bezig houd.
Ook moet je eens controleren of je niet te veel security software hebt draaien, want eentje, en een goede is al voldoende. Vaak zitten die krengen :D elkaar in de weg.
Werkt de Flash Player intussen wel met Mozilla Firefox? Nee dus zoals je aangeeft. Dan moet je naar de veiligheidsinstellingen van Internet Explorer toe gaan, want die zijn dan te strak aangetrokken. Je moet er dan voor zorgen dat, onder andere, ActiveX extensies van derden de kans krijgen om te runnen.

Java 7 Update 15: vervolg / Aan manamana

Flash werkt in FF en in IE. Kaspersky uitgeschakeld, opnieuw geprobeerd, zelfde resultaat. Activex enabled voor "vreemde" componenten en zoveel mogelijk open gezet, opnieuw geprobeerd, geen resultaat. IE en Kaspersky werden niet blij van het lage veiligheidsniveau. Na verloop van tijd dus maar weer hersteld. Ik word er knettergek van. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb nu een hulpbericht gestuurd naar een lokaal bedrijfje. Misschien dat dat wat oplevert. Een virus? Kaspersky denkt van niet. Bedoel je Java zelf? ;)

Java 7 Update 15: vervolg / Aan manamana

Die opmerking over Java was een grapje. Nee, om te kunnen telewerken heb ik Java nodig. FF probeert nog wel om de juiste plug-in (7 Update 15) te installeren, maar dat gaat, zoals bekend, fout.

Java 7 Update 15: vervolg / Aan iedereen die mij geholpen heeft

Het moet niet gekker worden! Zomaar een inval zorgt voor een workaround. Java 7 Update 15 krijg ik niet geïnstalleerd (nog steeds een raadsel), Java 6 Update 41 wel?! Ik krijg weliswaar een waarschuwing van FF bij het inschakelen van plug-in, maar het wérkt. Ik kan weer telewerken. Opgeven doe ik trouwens nog niet. Iedereen bedankt voor jullie suggesties. :D

AAha, oke niet opgeven he. Nog even een klikje voor wat het waard is. KLik

en dan lees je dit:Wie ondervindt hier gevolgen van? All users who have these versions of the plugin installed in Firefox.

En dan kom je uit op Deze De plugincheck.

Ik ben eens benieuwd hoe het je verder vergaat en of het verder stabiel blijft. Laat het ons gerust weten.

Maar voorlopig kun je weer even telewerken. :P ;)

Oh ja ik denk namens allen, we deden het graag.

Bij mij is hij ook geïnstalleerd, met een waarschuwing weliswaar.

Plug-ins FF.jpg

Laatst bewerkt:
Java 7 Update x

Tja, het verhaal blijft ongewijzigd. Ook Update 17 laat zich niet installeren.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan