Verwijderen Java Development Kit 2.0 (XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik wil Java Servlet Development Kit 2.0 deinstalleren ofwel verwijderen.
(waarom het erop staat zou ik niet weten, ik doe en deed niks (bewust) deze Java software)

Als ik verwijderen start via configuratie/software/verwijderen, krijg ik de volgende foutmelding:

unable to locate the installation log file 'C:\JSDK2.0\Deisl1.isu'. Uninstallation will not continue.

Lukt dus niet.
Ik heb al een java document gevonden http://tinyurl.com/oc5cy6e
waarin staat dat ik een 3 tal register entry's JSDK moet zoeken en verwijderen maar die entry's staan al nergens meer in het register.

Ben geen "SuperUser" dus hou het een een beetje eenvoudig indien mogelijk. :)

Besturingssysteem WIN XP Professional (Sp3 met alle bekende MS updates)

Laatst bewerkt:
Als je nu toevallig ook Revo unistall pro. hebt dan zal je kunnen ook vanuit of via Revo ! betreffende map openen ( onder force manier ! ) en gelijk Java Development aanwijzen vervolgens op enter klikken, zal moeten lukken ..

ScreenShot005.jpg

Revo uninstaller pro (probeerversie 30 dagen) geinstalleerd.

Ook daar komt dezelfde foutmelding !!
Ik heb "De-installeren", "Snel De-installeren" en "geforceerd de-installeren" geprobeert.

Er worden achtergebleven registeritems gevonden, maar of ik die nou aanvink of niet, Revo lijkt ze te willen overslaan!!!
revo_JAVA.JPG

Is opnieuw installeren en daarna verwijderen nog een mogelijkheid misschien?

:confused: Alles wat aan-gevinkt is zal moeten echter verwijdert worden ( zonder twijfel ! ) en dit doe je alleen maar op of met force manier, maar op andere kant weet niet of die lukt ook met probeer versie .

P.S. je moet rooie vierkantjes/texten uit-vinken ! ! alleen maar wat van JAVA is en zwarte text verdikt is, die aan-vinken moet je ( zeer van belang ! ) ..Ik zelf doe dat altijd zelf handmatig ook, opletten moet je dat je altijd alleen maar zwarte text verwijderen moet en niets anders meer, behalve in volgende venster komt nog rest-bestanden dat in C:\Program Files overgebleven zijn, die moet je natuurlijk altijd ook verwijderen ( ! ) ! ..

Laatst bewerkt:
De "Revo Pro" is 30 dagen op proef fully functional, de freeware kan maar 3 dingen volgens de site.

Revo is blijkbaar beveiligd tegen alles waar een vinkje voor staat want dat had ik ook geprobeerd, maar er ging niks weg.
Wel vreemd dat er dan wel knop is om alles te selecteren of de-selekteren als alles verwijderen nooit de bedoeling is.

Ik heb inmiddels alleen voor de vet gedrukte een vinkje gezet, dat werkte ik ben er nu vanaf. :)
Bedankt voor je hulp.

98c28y.gif
Kijk nou weer maar dat wist ik zelf ook niet, dat kon ook met gratis versie maar dan is perfect toch ?
En vergeet maar a.u.b. niet dat je rooie texten mag nooit verwijderen omdat die vanzelf en van zichzelf weg zal gaan, dit zijn register onderdelen welke je nodig voor volgende installatie hebt ..

Laatst bewerkt:
Ach..., we zijn "nooit te oud om te leren" toch? :)
Die rode tekst kan je dus met Revo niet verwijderen omdat je anders het hele register sloopt, daartegen is Revo dus beveiligd voor bijvoorbeeld "dummies" als ik. :)
nogmaals bedankt :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Ach neiii kom op! niemand is dummie :D jij ook niet :D

Wij zijn alleen maar mensen dat ze nooit alles kunnen weten heh :(
oiw66e.gif

Laatst bewerkt:
"dummie" stond ergens tussen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan