• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijderen (lijkt op tekstvak) witte balk in excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartvangeffen

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Hallo,

Ik heb een probleem. Er staat een soort van tekstvak op mijn scherm en ik kan die niet verwijderen door te selecteren of door m aan te klikken of rechtermuisknop of iets dergelijks. Het is een witte balk door mijn excel werkblad heen van 1,5 regel breed. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

Gr Bart

Bijlagen

• afbeelding excel.jpg
    afbeelding excel.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 530
Tja Bart,

Op een plaatje kunnen we er niet veel aan doen, een .xls voorbeeld zou beter zijn.

Bart,

Ga naar: Ontwikkelaars > ontwerpmodus: selecteer het vak, en verwijder.
Wel de ontwerpmodus weer uitschakelen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw reactie.

Ik ben geen excel-expert, waar kan ik dat vinden? Ik heb microsoft excel 2010 (engelse versie). Heb alweer 10 minuten gezocht en waarschijnlijk kunt u het gelijk zeggen.
Alvast bedankt weer

Bart,

Ik heb geen Excel 2010 maar 2007
In 2007 ga je naar het Officelogo > Opties voor Excel > Aanpassen > Populaire opdrachten > klikken op "Tabblad ontwikkelaars" en dan staat het Menu ontwikkelaars op het lint.
En via dit menu kun je naar de ontwerpmodus. Maar hoe dat in 2010 gaat weet ik niet.
Maar dan heb ik een vraag, hoe komt die witte balk/tekstvak dan op je werkblad?

Graag nog de vraag op opgelost zetten.
Bvd.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan