Verwijderen live search venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

wopwopwoppp

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
28
Ik heb sinds een paar weken een vervelend live search balkje rechtsboven in mijn Internet Explorer 7 staan:


ssshb6.jpg




Hoe kan ik dit op een simpele manier verwijderen?
 
druk eens op dat driehoekje rechtsboven naast dat live search ,dan kan je instellen welke zoekmachine je wilt
 
Als ik op dat driehoekje klik zie ik enkel de optie live search staan.

Als ik hem afvink staat er dat verplicht een andere moet selecteren maar er zijn geen andere optie's.
 
Ik zit met hetzelfde probleem. Ben ondertussen alle websites aan het afstruinen en zet steeds ook dezelfde vraag. Hoe krijg ik Live Search eruit. Lijkt wel spam.

En nogmaals je krijgt het niet zomaar weg. Het zit HEEL diep in het register volgens mij. :evil:
 
Live search box verwijderen

Ik zit met hetzelfde probleem. Ben ondertussen alle websites aan het afstruinen en zet steeds ook dezelfde vraag. Hoe krijg ik Live Search eruit. Lijkt wel spam.

En nogmaals je krijgt het niet zomaar weg. Het zit HEEL diep in het register volgens mij. :evil:


Ik heb de oplossing gevonden op een ander forum, als je doet wat hieronder staat is ie zeker weg.

Open up the regedit and look for the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer\InfoDelivery\Restrictions.
Sometimes you may see path only up to Microsoft. (Dit komt vaker voor dan niet)
In that case add the path Internet Explorer\InfoDelivery\Restrictions.
Then add a DWORD under Restrictions named NoSearchBox and set its value to 1.

Success ermee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan