Verwijderen Live Security Platinum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
161
Beste mensen,

Ik heb plotseling op mijn PC "Live Security Platinum". Volgens mijn virusscanner schijnt dit malware te zijn.
Het beslaat een enorme hoeveelheid mb's. Bij klikken bij software op "verwijderen" reageert de pc niet.
Hoe krijg ik deze ellende weg???
Bij voorbaat dank voor uw oplossing.

vrgrt

Tress.
 
Dat is een vervelend ding. CCleaner proberen vink uit wat je niet nodig hebt voor dej installatie anders krijg je misschien ook nog meer erbij wat je niet wilt.

Of kijk eens bij malwarebytes.
 
Hallo Tress,

Aangezien je, bij dit virus, geen programma's kunt starten: Hernoem zowel setup als geïnstalleerd programma Malwarebytes naar explorer en je kan het openen!
 
Arretje, alvorens jouw raad op te volgen (want dan moet ik registreren etc.)
eerst een vraag aan jvgenderen98:
Wat bedoel je precies met:" Hernoem zowel setup als geïnstalleerd programma Malwarebytes naar explorer en je kan het openen! "???

en Manamana: Ik heb CCleaner er op los gelaten maar dat hielp niet.

In afwachting,

vrgrt

Tress
 
Hij bedoelt daarmee om mbam-setup-1.61.0.1400 te veranderen in explorer
Maar dat zal in dit geval niet helpen

4ffddb0f26e56-mbam_rename.jpg
 
Arretje, JvGenderen, Manamana, allen hartelijk dank.
Ik heb het spul weg gekregen dankzij Arretje.
Via pcwebplus heb ik zonder te hoeven registreren Malwarebytes Antimalware gedownload en over de pc gehaald; resultaat na verwijderen van alle infecties: Live Security Platinum VERDWENEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Nogmaals dank.

Vrgrt

Tress
 
Ik heb het zelfde probleem maar wat ik ook doe ik kan geen enkel programma uitvoeren. Als ik iets gedownload heb en dat programma wil uitvoeren krijg ik het commentaar dat het niet uit te voeren is. Ook als ik het programma opsla en dan uit wil laten voeren gaat dat niet. Weet iemand nog raad?

groetjes
Juul
 
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic.
 
mee te liften of niet, enfin @ jvbaal: start je pc op in veilige modus met netwerkverbinding ( F8 of Delete toets) en download MBAM , installeer je MBAM in veilige modus en scan je pc ook in veilige modus zonder netwerkverbindingen nadien ..... dat zou normaal moeten werken op deze manier...
 
Ik heb het zelfde probleem maar wat ik ook doe ik kan geen enkel programma uitvoeren. Als ik iets gedownload heb en dat programma wil uitvoeren krijg ik het commentaar dat het niet uit te voeren is. Ook als ik het programma opsla en dan uit wil laten voeren gaat dat niet. Weet iemand nog raad?

groetjes
Juul
Ik begrijp dus dat mijn oplossing niet mogelijk is?! Dan die van Spocky proberen. Overigens, die opmerking over meeliften klinkt mij onsympathiek in de oren!!! vrgrt en succes! Tress.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan