verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerry123

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
26
Hoi,

Ik heb een groot probleem: als ik een e-mail wil verwijderen in Thunderbird, en ik druk op kruisje of met rechts- verwijderen lukt dit niet. ik moet het slepen naar de prullenbak. Vanuit de prullenbak kan ik ook niks verwijderen. Ook ben ik er net achter gekomen dat ik thunderbird ook niet kan verwijderen in programma's en onderdelen, ook niet met avg tuneup.. ik denk dat het een foutje is kan alleen nergens vinden hoe ik het kan oplossen. Heeft iemand hier een oplossing plz?

Groetjes Gerry
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft e-mail verwijderen:
Verbreek de verbinding met internet & verplaats deze e-mail naar de map Concepten. Van daaruit kun je de e-mail verwijderen & verbinding maken met internet.


Wat betreft deïnstallatieproblemen:
1. Het eerste wat je kan doen is: Ga naar Start en tik msconfig in en druk op Enter.
In het dialoogvenster dat opent, onder het tabblad Services, zoek je naar de Windows Installer service. Plaats een vinkje en bevestig met OK.


2. Controleer in de services of Windows Installer op Handmatig staat.
Klik op Start → Systeembeheer → Services


3. Lukt het nog steeds niet, doe dan het volgende. Ga naar Start, tik msiexec /regserver . Druk op Enter en herstart de computer. Als alles goed gegaan is, kan je nu het programma wel installeren.
 
Hoi Dorado,

Ik heb alles geprobeerd wat je hebt gezegd, niets werkt. onder msconfig - windows installer: er stond een vinkje voor, echter erachter staat gestopt.
Ik heb na opnieuw opstarten geprobeerd thunderbird te verwijderen, dit doet hij niet. Hmmm....

Groeten Gerry
 
Heb je zeer recent programma`s verwijderd?
 
Hoi Dorado,

Ik heb een crash gehad en moest Windows er opnieuw opzetten. Daarna kreeg ik nog steeds een blauw scherm, en na schoonmaken van de vents deed hij het weer als een zonnetje, alleen verwijderen deed het niet meer. Ik ga thunderbird er zo opnieuw opzetten, laat je weten hoe het afloopt.

groetjes en prettige dag,

Gerry

Ik heb alles in avg tuneup geforceerd verplaatst, en toen thunderbird weer geïnstalleerd, ik hoefde mijn serverinstellingen niet in te vullen, waardoor ik denk dat niet alle registersleutels zijn verwijderd. verwijderen-knop doet het nog steeds niet.

Hoe krijg ik thunderbird er volledig af?

Groetjes en nog steeds een prettige dag!

Gerry
 
Laatst bewerkt:
Geef nog ff reactie op post #4.
 
Hallo Dorado,

Antwoord op post #4: nee niets verwijderd.

Groeten Gerry
 
Hallo Dorado,

Inmiddels de oplossing gevonden, het is maar net met wat voor bewoording je googelt he? Had gegoogelt op: verwijderen thunderbird lukt niet, de mozbrowser post #11 werkte gelukkig.

De Engelse versie eroverheen gezet, nu doet verwijderen het wel!

Evengoed je hebt me op de goede weg gezet om de oplossing te vinden, waarvoor dank!

Prettige avond,

Gerry
 
Mooi ;)
Klik nog ff op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan