verwijderen msn 4.7

Status
Niet open voor verdere reacties.

theemuts

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
36
ik heb nu msn 5.0 op mijn computer gezet. ik heb nu een vraagje, hoe kan ik msn 4.7 (of welke versie t ook maar is) verwijderen. staat nml zo vreemd 2 msn's onderin te hebben staan. dus ik zou er 1 weg willen hebben, wie kan en wil me uitleggen hoe dat moet?
 
ik heb m er gewoon over heen gedaan, en zojuist na jou vraag nog ff gezocht maar de 4.7 is bij mij verdwenen(zo ook mijn aanmeld pion/poppetje, maar heb de helpdesk al gemeeld, wacht maar af)
 
ik heb windows xp, een vriendin van mij had er ook last van! maar alvast bedankt, ik w8 af!
 
software.

Naar>configuratie>software>daar moet msn 4.7bij staan.en daar verwijderen.
 
Re: software.

Geplaatst door game-master
Naar>configuratie>software>daar moet msn 4.7bij staan.en daar verwijderen.

staat ie bij mij ook niet meer(alleen de 5.0), hij heeft waarschijnlijk alles overschreven, strange maar wel beter

ook in de MSN map(C schijf) vind ik geen 4.7 meer
 
vreeeeemd. ik kan 7.4 nog gewoon openen en opstarten, misschien wel allebei tegelijk. maar ik wil die 7.4 weghebben. of misschien moet ik heel msn er maar afknikkeren morgen? en hem dan opnieuw downloaden?
 
Geplaatst door theemuts
vreeeeemd. ik kan 7.4 nog gewoon openen en opstarten, misschien wel allebei tegelijk. maar ik wil die 7.4 weghebben. of misschien moet ik heel msn er maar afknikkeren morgen? en hem dan opnieuw downloaden?

versie 4 is te verwijderen met www.xp-antispy.de met 1 klik op je muis.;)
 
De 7.4 mag je er af donderen want die is nog niet bedacht;) of werk jij bij M$???

maar ja je zou het kunnen proberen kan geen kwaad lijkt mij
 
ik heb allaaaaaaaaaaaang versie 7.4 jullie niet dan?! ;)
ik klik zo wel ffies op de link! tenx!! :thumb:
 
graag via PB, delen wij de winst ok en de helft daarvan is voor helpmij ivm de reclame die zij hebben gemaakt(onbewust):D
 
hahaha :)
ik heb msn 4.7 vanmorgen verwijdert, en idd, hij staat nergens meer tijdens het opnieuw opstarten werd het zelf vermeld dat ik die verwijdert had :) hartsikke bedankt dus! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan