verwijderen msn lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

computon

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Is er bij msn een mogelijkheid om je lijst van verwijderde personen ook leeg te maken, terwijl de verwjiderde personen jou nog niet hebben verwijdert, bijvoorbeeld omdat ze de account niet meer gebruiken?

Wil ik ook wel weten.

Maar dat gaat volgens ikke niet,heb ook veel van die adressen

Als je een gebruiker uit je lijst verwijdert kun je ook meteen aangeven of je die contactpersoon verder blokkeren wilt of niet.

Kies je daarvoor, dan heb je verder nooit 'last' meer van die verwijderde contactpersoon.

Is dat een voldoende antwoord/oplossing voor het probleem?

Tijs.

Die oplossing wist ik ja, maar ze blijven wel in de lijst op de server staan , zo kan je ze ook altijd weer terug halen.
Dus echt verwijderd zijn ze dan niet ,of zie ik dat verkeerd?

Hoi

Wanneer je via contact personen de persoon verwijderd en blokkeerd kan hij /zij je niet meer lastig vallen met mail dit in het msn venster.
Dan kan je ook nog in je mail adressen en persoenen verwijderen,wanneer je ze daar verwijderd zijn ze ook echt uit msn maar niet van je hd logish he.
Maar het is goed te doen om een naam niet meer te zien en te blokken
suc6 ermee ..........nixs

Laatst bewerkt:
verwijderen

Ja oke, ik snap uit de antwoorden dat wat ik wil niet kan...jammer maar bedankt allemaal

Als je rechts klikt op een persoon, en je kiest voor "Contactpersoon verwijdere" , dat is toch precies wat je bedoeld?
Hoef je toch niet te blokkeren?

Ja oke, ik snap uit de antwoorden dat wat ik wil niet kan...jammer maar bedankt allemaal
Wat heb je geprobeerd dan>???????
En welke versie heb je van messenger.
Er zijn hier verschillende oplossingen gegeven hoe je een contact persoon verwijderd,recht op klikken of onder contact personen.
Naar hotmail gaan waar je ze ook kan verwijderen of je gaat naar msn HELP oa te vinden in hotmail veel suc6 .......nixs

verwijderen

ik bedoel ook niet uit de gewone reguliere lijst van contactpersonen, marr als je ze daar al verwijdert hebt dan kun je de verwijderde personen terugvinden onder "privacy", daar zullen ze blijven staan tot de verwijderde persoon ook jou verwijdert van de reguliere lijst en dan kun je elkaar van de eerder genoemde lijst verwijderen.
Alleen als de verwijderde persoon de account niet meer gebruikt lukt dat dus allemaal niet.

Pfffttt, kan iemand hier nog wijs uit haha............

Hoi.,

Jij hebt zeker messenger live???
Zo ja dan kan ik je niet helpen verder.
Kijk is onder help of op de live site van msn
Mischien staat het daar wel beschreven
Als jij al weet dat de ander je ook moet verwijderen
Dan weet je het andwoord eigenlijk al dan gaat het niet
Daarom heb ik ook 7.0 en hou ik die ook.
Veel suc6 ermee verder ....nixs

Hey,

Als antwoord op je vraag, ik snap denk ik wel wat je bedoelt: ik kan in die Privacylijst van verwijderde mensen gewoon rechtsklikken op een naam en dan Verwijderen selecteren, zodat die persoon voor eeuwig verdwenen is. Dat kon bij 1 of 2 namen somehow niet, maar bij de meeste wel.

Tis wel een heel gedoe om dat voor elk persoon te gaan doen, denk toch wel dat er zo'n 80 in staan bij mij. Maar ik denk dat dat de enige oplossing is..?

Inderdaad charlotte, is precies wat ik bedoel.
De mensen die je somehow niet kon verwijderen op die manier hebben jou dus ook nog niet verwijdert, de anderen wel.
Als mensen hun account dus niet meer gebruiken zullen ze je dus ook niet verwijderen en kun je ze dus niet verwijderen uit die lijst.
Ik had gehoopt dat die lijst ergens in een bestand verborgen zat, maar schijnt moeilijker te zijn zo niet onmogelijk.........

Die probleem heb ik ook!! IS er dan ook geen 1 oplossing????

Het is lastig.

Jammer

Hoi Michael

Als je nog een klein beetje controle wilt houden dan raadt ik je Vista zwaar af ik ga over op linux ik ben klaar met windows met hun prijzen en monopoli fijn weekend .nixs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan