Verwijderen Northbridge koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Aangezien ik een zalman reserator heb en na lange tijd zoeken eindelijk de northbridgewaterblock heb wilde ik de orginele northbridge koeler verwijderen,pinnetjes los en hoppakee....niet dus :evil: wat ik ook probeer ik krijg de passieve koeler niet los zonder enorm veel kracht te zetten en het risico te nemen dat er iets kapot gaat.
weet iemand hoe ik dat op kan lossen zonder mijn moederbord te slopen????

Geplaatst door DRADA
Aangezien ik een zalman reserator heb en na lange tijd zoeken eindelijk de northbridgewaterblock heb wilde ik de orginele northbridge koeler verwijderen,pinnetjes los en hoppakee....niet dus :evil: wat ik ook probeer ik krijg de passieve koeler niet los zonder enorm veel kracht te zetten en het risico te nemen dat er iets kapot gaat.
weet iemand hoe ik dat op kan lossen zonder mijn moederbord te slopen????

JA met een Haar fohne!!!!

Huh :confused: wat heeft mijn kapsel met mijn northbridge te maken als ik vragen mag ???

Geplaatst door DRADA
Huh :confused: wat heeft mijn kapsel met mijn northbridge te maken als ik vragen mag ???

Als jij je Proccesor niet wil slopen zou ik die maar gebruiken.

En ik wist niet dat je zo licht geraakt was.
Via de ZOEK functie had je er ook achter gekomen:D :D

Geplaatst door DRADA

Met die haardroger, maak je de koelpasta vloeibaar, en dan is het makkelijk de passieve cooler te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan