Verwijderen Norton Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

cosworth

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
17
Ik probeer Symantec Antivirus te instaleren. Maar het installprogramm roept dat ik eerst Norton AV204 moet verwijderen. Dat lukt niet: het staat niet bij geïnstaleerde software, Norton laat geen deinstall programm zien en deleten van de map gaat ook niet. Om gek van te worden. Norton gedraagt zich zelf als virus!
Wie heeft er een suggestie. :mad:
 
Waarschijnlijk heb je nav 2004 niet goed verwijderd. Zet hem er eens opnieuw op en verwijder hem dan via software.
 
Thanks voor de reactie. Ik heb een Packard Bell PC met NA voorgeinstaleerd, kan hem dus niet opnieuw installeren.
En de suggestie via Symantec service voor verwijderen uit register: gewoon alles waar ik NA tegenkom deleten? En ik moet dan Windows script 5.6 opnieuw installeren, maar waar haal ik dat vandaan? :(
 
Op de norton site kun je een verwijdertooltje vinden om NAV te verwijderen.
Werkt prima
Teun
 
Probeer anders NAV te verwijderen via SmartRestore; dit is een Packard Bell programma en staat als het goed is op je pc.

PS. Mbv dit programma kan je NAV 2004 als je dat wilt evt ook opnieuw installeren om het dan op een andere manier weer te deïnstalleren.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door T.J.Coenraads
Op de norton site kun je een verwijdertooltje vinden om NAV te verwijderen.
Werkt prima
Teun
Als je rnav bedoelt, die staat er volgens mij niet meer op.
 
Teun, is dat het tool dat NAV 2003 verwijderd? Ik ben bang dat dat 2004 niet geheel oplost.
Nanette, we gaan dat proberen. Het gaat om de pc van mijn dochter, die een studentenflatje woont. Ik kom daar maandag pas weer. Zij moet dus nu even de oplossing zelf proberen. Het kan daarom zijn dat ik wellicht wat laat ga reageren of de oplossing heeft gewerkt.
Bedankt weer allemaal voor jullie oplossingen en steun.
groetjes
Kees
:thumb:
 
start de pc in veilige modus op(bij het opstarten op F8 blijven drukken)
zoek met het zoek programma naar norton en symentec.
alle files die gevonden zijn verwijderen.

nu moet je als het goed is geen last meer hebben.
 
Opgelost

Beste forummers.
Het probleem hebben we kunnen oplossen. Op de Packard Bell machines zit inderdaad (suggestie Nanette) een programma, waarmee je door PB geönstalleerde programma's kunt verwijderen.
Bedankt voor het meedenken en de reacties. Weer veel van geleerd.
groetjes
Kees

:thumb: :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan