verwijderen norton antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo, ik heb op mijn pc een gecopiëerde versie van norton antivirus uit 2004, nu krijg ik de melding dat mijn abonnement over 20 dagen verlopen is en dat ik het moet verlengen maar ik heb geen betaald abonnement.
Mijn vraag is hoe kan ik norton antivirus 2004 helemaal van mijn pc verwijderen zodat ik de gecopiëerde versie weer opnieuw kan installeren of is er misschien een andere mogelijkheid om het onbetaald te verlengen?

mvg Martens

Hier mogen wij jou niet mee helpen.(zie de huisregels) Als je makkelijk wil doen, kies dan voor een gratis virusscanner zoals Avast of AVG.:)

Ik mag misschien wel verklappen dat er voor het verwijderen van Norton een legale Norton Removal Tool bestaat (Google is je vriend)

En kies daarna, wanneer je niet wilt betalen, voor een van de bestaande freeware virusscanners

Ik mag misschien wel verklappen dat er voor het verwijderen van Norton een legale Norton Removal Tool bestaat (Google is je vriend)
Je hebt een redelijke kans, dat de installatie datum nog op de pc blijft staan.

hier issie, maar waarom zou je een log en zwaardraaiend ding zoals AV 2004 terug op je pc zetten ?? Dan draait avast iig veel vlotter !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan