Verwijderen Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shankie

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Ik heb even een vraag met betrekking tot Norton Anti Virus en Norton Internetsecurity;

aangezien ik veel andere virusscanners gebruik (gratis) wil ik bovenstaande verwijderen. Nou is mijn vraag; als ik kijk bij configuratiescherm en dan bij software staat norton er niet tussen ( We hebben ook niet het software pakket. Norton Anti Virus en Norton Internetsecurity waren al geïnstalleerd op het moment dat we de pc kochten). Nou heb ik laatst CCleaner gedownload en daar staat Norton Anti Virus en Norton Internetsecurity wel tussen maar nou is mijn vraag. Welke punten moet ik verwijderen? Zie screenshot. Gewoon alles of alleen bepaalde punten?

Mvg,

Rutger

Je zegt dat je al veel andere virusscanners gebruikt.
Dit is niet aan te raden.
Neem gewoon één goede scanner en gooi de rest eraf want dat gaat elkaar in de weg zitten.

Het is gelukt! Norton is eraf. Bedankt voor de hulp!
Ik heb misschien wat overdreven met het aantal viruscanners, ik heb er namelijk maar drie.

• AVG

• AVG anti spyware

• AdAware 2007

Het is gelukt! Norton is eraf. Bedankt voor de hulp!
Ik heb misschien wat overdreven met het aantal viruscanners, ik heb er namelijk maar drie.

• AVG

• AVG anti spyware

• AdAware 2007

Even voor alle duidelijkheid: dat zijn niet allemaal virusscanners hoor, alleen die 1e AVG.
De tweede is tegen spyware en de derde tegen adware, iets anders dan virussen

Oh oké.

Bedankt voor de info.

Nou heb ik alleen nog 1 vraag. Telkens als ik mijn PC opstart dan komt er 1 sec het zwarte beeld waarin je de veilige modus kunt aanklikken. Is dit normaal?

Laatst bewerkt:
Graag wil ik iedereen bedanken voor de reacties. Mijn problemen zijn opgelost.

Hartelijk dank!:thumb:

Er staat ergens in het midden FREE DOWNLOADS FROM:

Daar kan je een mirror aanklikken!

De "mirrors" zijn downloadlocaties van over de hele wereld die hetzelfde bestand bevatten. Kies best de Europese mirror.

mg_euro_down.gif

AVG AntiSpy en AdAware niet tegelijk draaien als je bij beiden de monitor hebt aanstaan.

Laatst bewerkt:
Het is allemaal gelukt. Ook met de RegCleaner.

Nogmaals bedankt voor uwe hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan