Verwijderen office 2000 onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsmannetje

Meubilair
Lid geworden
31 dec 2000
ik wil office 2000 nederlands de-installeren, aangezien ik heel veel foutmeldingen krijg.

Nu probeer ik dit te verwijderen via configuratiescherm -> software, maar ik krijg de melding om de installatie-cd in de computer te doen.

Dit is niet mogelijk omdat die cd zoek is.

Hoe kan ik dan toch office de-installeren?

Gewoon de mappen verwijderen helpt niet, want wanneer ik dan de engels office-2000 installeer, dan krijg ik weer de oude foutmeldingen van de nederlandse office 2000.

Ik heb weinig zin om de pc opnieuw te installeren, aangezien andere, vrij ingewikkelde, programma's nu eindelijk goed werken.

Wie kan me helpen?

Heb je al geprobeerd office te herstellen/verwijderen door de installatie cd te starten?
Dat is de beste manier volgensmij.

EDIT
ik weet niet of dit met office2000 kan, 2002 iig wel.

Geplaatst door @temptation
Heb je al geprobeerd office te herstellen/verwijderen door de installatie cd te starten?
Dat is de beste manier volgensmij.

Ja dat heb ik geprobeerd. Ik heb alleen de engelse cd van office. Op de pc is de nederlandse geinstalleerd.

Je kan schijnbaar de nederlandse niet de-installeren met de engelse cd.
Of iemand moet iets weten...

ik was dat programma idd ook tegengekomen.

Dit werkt alleen jammer genoeg ook niet.

Inmiddels heb ik de pc opnieuw geformateerd en is dus het probleem opgelost.

Maar ik ben toch nog wel nieuwsgierig of er een echte oplossing mogelijk is.

Het is toch belachelijk dat je een programma niet kan verwijderen zonder de orginele cd?

Hoi,

Om dat soort zaken te 'voorkomen' en tevens snel aanvullingen te kunnen installeren als daarom gevraagd wordt bij het gebruik van een speciale faiture in het Office-pakket, heb ik de complete inhoud van de CD(-'s) gekopieerd naar mijn harddisk.
Vervolgens van daaruit installatie gepleegd.

Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan