• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijderen paginanummering achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinke

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2004
Ik heb een werkblad in Excel waar de paginanummering als achtergrond is ingesteld. Op het 1e werkblad staat de tekst "-pagina 1 en pagina 2" in een blauwe omkadering die het afdrukbereik aangeeft.
Ik dan dit niet verwijderen via -Bestand-Pagina-instellingen - ook niet via -Opmaak-Blad - Achtergrond...
Ik heb het afdrukbereik gewist in -Bestand-Pagina-instelling-Blad-
Ook via afdrukbereik verwijderen via -Bestand-Afdrukbereik-Afdrukbereik wissen- lukt het niet deze achtergrond tekst te verwijderen.
Wie heeft hiervoor de oplossing?

Laatst bewerkt:
Misschien staat het in je Header/Footer? Ik heb de engelse versie, en daar kun je dat vinden onder: Insert > Header&Footer

Misschien staat het in je Header/Footer? Ik heb de engelse versie, en daar kun je dat vinden onder: Insert > Header&Footer

Als dat -Invoegen-Pagina-einde- is dan geeft dat alleen als resultaat dat er binnen dat blauwe kader er opeens meer vermeldingen bijkomen, van pagina 1 tot en met 8.
Maar die verwijnen wel als ik daarop via -Invoegen- pagina-einde verwijderen-klik.
Maar de originele vermelding blijft staan.

Sorry Wigi, Ik heb geen idee wat dat betekent in deze context. Leg uit?

Ik had de vraag anders geïnterpreteerd. (niet goed gelezen dus ... :D)

Kan je het bestand bijvoegen of is dat lastig?

Doe vooral: Bestand > Pagina-instelling, dan het tabje met Koptekst en voettekst.

Wigi

Doe vooral: Bestand > Pagina-instelling, dan het tabje met Koptekst en voettekst.

Wigi

Dat heb ik gedaan en daar de kop en en voettekst op "geen" gezet maar "Pagina 1" staat er nog steeds.

invoegen

Ik wil wel maar ik kan geen bestanden invoegen met de extensie van excel.
Ik moet het in een zip bestand doen maar heb dit niet eerder gedaan.
Kun je me helpen?

Hi,

Als ik het goed begrijp, denk ik dat je het volgende moet doen :

Beeld --> Normaal.

Volgens mij staat hij in Pagina-eindevoorbeeld.

Joske

Vinke,

als je op Print preview drukt (afdrukvoorbeeld) staat er dan Normal View bij?

Als dat zo is en je klikt daar op, is je probleem dan opgelost?

Koosl

Vinke,

als je op Print preview drukt (afdrukvoorbeeld) staat er dan Normal View bij?

Als dat zo is en je klikt daar op, is je probleem dan opgelost?

Koosl

Jawel Koos. dat is het helemaal.
Vertel me waarom dat zo is want het probleem is ineens opgelost, zo simpel maar ook zo vreemd dat ik daar in elk geval niet aan gedacht heb.
Waarom zit dat dat zo vreemd in elkaar?
Maar hoe dan ook het probleem is opgelost de pagina aanduiding is verdwenen.
Mijn dank voor alle reacties en speciaal voor die van Koos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan