verwijderen software

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
ik gebruik panda als virusscanner. ik heb dat gisteren geupdate, met als gevolg dat mijn internet verbinding het niet meer deed. hierover mijn provider gebeld die alles goed bevond maar vertelde dat ik panda maar eens moest deinstalleren en vervolgens mijn router opnieuw instellen. maar ik krijg panda niet verwijderd, althans op een bestand na. geprobeerd in veilige modus en dat lukte wel maar terug in windows stond dat bestand er weer. wat is hier aan te doen? het gaat om het bestand PavShld.exe. ik krijg panda dus niet opnieuw geinstalleerd.

ton magielse.

Download even DEZE uninstal patch en probeer het daar eens mee.

software verwijderen

beste sjj.
bedankt voor je tip, alles doet het weer. als ik nu wil opdaten hoe kan ik dan het beste handelen zonder dat ik weer in de problemen kom? moet ik dan b.v. internetverbinding uitschakelen?

Sinds ik Panda Titanium 2006 heb geïnstalleerd, kan ik geen verbinding meer maken met internet. Hoe kan ik terug connectie maken met het internet?

Uw probleem zit in de firewall bescherming die automatisch enkele foutieve programma's blokkeert, u kan dit verhelpen via onderstaande stappen.

Stap 1 Klik met de rechtermuis op het panda icoontje rechtsonderaan uw scherm.

Stap 2 Als het programma open is, kan u in de linkerkant van het programma, kiezen voor Configuratie.

Stap 3 U selecteert de optie Configureer automatische bescherming.

Stap 4
U krijgt hier een overzicht van de verschillende beveiligingen, u kiest voor de firewall beveiliging.

Stap 5 U krijgt nu het configuratiescherm van de firewall. Hier kan u bij Configuratie van de connectie kiezen voor configureer, druk hier op.

Stap 6 U ziet nu voor u een overzicht van alle programma's die op de computer staan en de toestemming die ze hebben van de firewall. Bovenaan moet u de optie "Verbindingspermissies automatisch toekennen" uitvinken.

Stap 7 Onderaan de lijst ziet u een knop lijst vernieuwen, druk hierop.

Stap 8 Wanneer de lijst met programma's vernieuwd is, moet u op OK drukken en daarna mag u het programma terug sluiten.

Producten die aan deze vraag gerelateerd zijn:
- Titanium 2006

KIJK HIER OOK EVEN.

software verwijderen

bedankt sjj voor de snelle reacties. ik heb weer een goed werkende pc.

ton magielse.

tonmagielse zei:
ik gebruik panda als virusscanner. ik heb dat gisteren geupdate, met als gevolg dat mijn internet verbinding het niet meer deed. hierover mijn provider gebeld die alles goed bevond maar vertelde dat ik panda maar eens moest deinstalleren en vervolgens mijn router opnieuw instellen. maar ik krijg panda niet verwijderd, althans op een bestand na. geprobeerd in veilige modus en dat lukte wel maar terug in windows stond dat bestand er weer. wat is hier aan te doen? het gaat om het bestand PavShld.exe. ik krijg panda dus niet opnieuw geinstalleerd.

ton magielse.[/QUOTE

gebruik UNLOCKER eens.Gewoon te downloaden via bv google

juvemaster zei:
tonmagielse zei:

ton magielse.[/QUOTE

gebruik UNLOCKER eens.Gewoon te downloaden via bv google

eens gedownload,rechtermuis op bestand en dan op unlocker klikken en verwijderen

tonmagielse zei:
bedankt sjj voor de snelle reacties. ik heb weer een goed werkende pc.

ton magielse.

Even goed lezen het probleem is al opgelost.:p :p :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan