verwijderen uit regedit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik heb een Avast virus scanner geprobeerd. Vond het niks en heb hierna AVG (gratis versie) geinstaleerd om te probeen. Deze laatste geeft aan dat ik een programma AVAST!
moet verwijderen voordat AVG goed kan werken. Avast heb ik reeds verwijderd. In Regedit zie ik met zoeken naar Avast nog diverse bestanden staan zoals bv Avast Asynchrounous Virus Monitor, Avast standaard Shield support, Avast selfprotection Networdk Shield support etc. Bij aanklikken re. muisknop verwijderen kan ik niets verwijderen. Hij geeft dan aan: Kan niet alle opgegeven waarden verwijderen. In veilige modus kan het (ook)niet.

Ik heb vervolgens wel een volledige scan uit kunnen voeren met AVG waarbij geen infectie is aangetroffen. Eveneens vreemd dat systeemherstel niet werkt en ik niet op hotmail kan komen. Kan wel (zover ik nu kan zien ) andere sites bezoeken /bekijken.
Ik lees mijn hotmail overigens wel via de computer van de buurman, dus uw reacties kan ik GELUKKIG WEL LEZEN

Kan iemand mij een oplossing geven hoe ik deze bestanden kan verwijderen.

Ik weet dat er met bijvoorbeeld mc Affee meerdere programmas geinstalleerd worden.
Kan het misschien zo zijn dat er nog AVAST processen draaien wanneer je in taakbeheer kijkt?

zoja dan zal je moeten kijken of je de installaties van die processen ongedaan kan maken.

hoe kan ik dit zien of liever gezegd weten

Ik heb in taakbeheer gekeken en er draaien zoveel processen.... Iets met daarin AVAST zie ik niet....

wellicht ten overvloede... maar... als je de progs en/of deinstall progs hebt, zet dan je pc op offline, dar voorkomt verwarring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan