Verwijderen van bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dankes

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Heb in mijn outlook (Office 2003) 2 accounts.
Laat ons zeggen dat account A mijn standaardaccount is en account B één is waarvan ik juist alleen de mails ontvang (mail werk).
Ik kan dus geen mails versturen via account B. Nu heb ik per ongeluk toch iets willen verzenden maar hij geeft telkens dus een logische foutmelding. Hij geeft ze in geen enkele map aan en toch krijg ik onderaan in mijn taakbalk dat hij ofwel bezig is een bericht te verzenden ofwel dus die foutmelding.
Is wel ambetant omdat hij soms andere mails tegen houdt.
Hoe kan ik die opdracht verwijderen?

jean42 zei:
Bij postvak uit dacht ik.

In de map postvak uit staat niets !!!!!
Toch geeft hem het weer in de taakbalk dat hij een bericht aan het verzenden is.

Klik eens bij extra op verzenden en ontvangen van berichten en dan kan je zien wat die doet?

jean42 zei:
Klik eens bij extra op verzenden en ontvangen van berichten en dan kan je zien wat die doet?

Dan geeft hij onderaan in de balk aan dat hij een bericht aan het verzenden is. Na een tiental seconden geeft hij dan aan dat het verzenden mislukt is. En in de map postvak uit staat niets. Ik kan nergens heet bericht terug vinden wat hij probeert te verzenden.

Is dat bij beide accounts zo?
Het duidt hier op een virus denk ik.
Kunt ge contact nemen met je provider zodat ze dat mailtje verwijderen.
Ik weet niet welke provider je hebt maar ik het telenet en daar kan dit.

Heb het uiteindelijk zelf kunnen oplossen.
Heb gewoon bij mijn account B de instellingen voor het verzenden verandert in die van account A. Nu heeft hem die mail wel verzonden.
Toch bedankt voor de vele reacties ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan