verwijderen van IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Heb het volgende probleem:
draai al een tijd lang met mozilla als standaard browser maar krijg sinds gisteren de foutmelding dat er een fout is ingetreden bij internet explorer.exe en de dan wordt alles afgesloten zodat ik weer bij nul kan beginnen met mijn computer bewerkingen.
Nu is mijn vraag hoe ik IE compleet van mijn computer kan verwijderen of moet ik IE weer opstarten en dan aanklikken dat IE niet als standaard browser wil hebben en kan mij iemand uitleggen hoe IE er plotseling weer te voorschijn is gekomen op mijn computer?
Mozilla werkt perfect en wil hem graag als standaard browser
behouden.:(

Met vriendelijke groeten.
 
Heb je 'controleren of internet explorer mijn standaardbrowser is' ook uitgezet.
 
Internet Explorer 'verdwijnt' als je via Start/Prog.toegang enz/Windows onderdelen verwijdert.
Maar....het zou best kunnen dat het gewoon ergens op je schijf blijft staan.
Probeer het eens uit.
 
Geplaatst door suuus
krijg sinds gisteren de foutmelding dat er een fout is ingetreden bij internet explorer.exe

Wat bedoel je met "internet explorer.exe"? iexplore.exe of explorer.exe?

iexplore.exe = Internet Explorer
explorer.exe = Verkenner/shell

Vertel eens welke versies van Windows en IE je gebruikt.
 
verwijder IE iig niet! Of je moet hem opnieuw installeren. Omdat sommige dingen standaard werken met IE en niet met andere browsers (zoals via msn naar hotmail)
 
explorer.exe

Als ik bezig ben met bewerkingen dan krijg ik deze foutmelding:
in explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en als deze foutmelding niks te maken heeft met IE dan is dat mijn fout, sorry.
Ik heb windows XP PRO als besturingssysteem.

Met vriendelijke groeten.:confused:
 
explorer.exe

Aangezien mijn probleem niet door IE wordt veroorzaakt, sluit ik deze topic en kijk nu bij besturingssystemen wat ik kan doen om mijn probleem te fixen.
Ik wil iedereen bedanken voor de antwoorden en als jullie 1 oplossing voor mijn echte probleem hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan