verwijderen van nero 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
ik heb een oude versie van nero 5 (5.5) deze wil ik verwijderen voor een nieuwe versie van nero 5 (5.5.10 ) alleen de oude versie kan ik om een duistere reden niet verwijderen,niet via software of in het programma zelf (onderdeel daarvan) ik kan ook de nieuwe versie er niet overheen installeren ik krijg bij beide de volgende melding >> de functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een cd rom plaats cd dat heb ik gedaan vervolgens krijg ik de volgende melding >> kan de pad please insert the disk with nero niet vinden,controleer of u de toegang tot deze locatie hebt en probeer het opnieuw of zoek het installatie pakket nero -rom msi in een map van waaruit u het product nero rom kunt instellen.
het zegt mij allemaal niets welke computer freak kan mij via een mail uitleggen hoe ik dit programma verwijderen kan ?? en de nieuwe versie kan installeren!!
groet

Wat je het beste kan doen is de "oude versie" van nero er nog een keer overheen installeren en dan nogmaals proberen te verwijderen.

Probeer het eens te starten in veilige modus.
En dan het programma te verwijderen.
Je zult hem eerst weer moeten installeren lukt dat niet dan zul je handmatig alles moeten verwijderen en in je register alles moeten verwijderen wat nog verwijst naar nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan