Verwijderen van Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Hoi,

Ik heb net Windows 8.1 geïnstalleerd met een aantal plug-ins. (Denk aan Start8 etc.)
Hoe kan ik de plug-ins herkennen en eventueel weer verwijderen als het me niet bevalt?

Daarnaast heb ik een aantal programma's op mijn PC staan waarvan ik niet weet of deze ook daadwerkelijk usefull zijn.
Denk dan vooral aan Nvida Stuurprogramma's en Asus GPU Tweak. Zijn deze nodig of kan ik ze beter verwijderen?
Voorbeeldje: http://i61.tinypic.com/29xzky.png

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Harm

ALS jij in jouw PC NVIDIA video-kaart hebt dan je ook niets verwijderen mag, wat onderdeel van die driver is.
Die plaatje hier dat je geplaatst hebt ( die heb ik ook, kijk plaatje onder ! ) en via die je kan ook eventuele updates voor NVIDIA controleren, of beschikbaar zijn ze en als je gamer bent via dit kan je ook zien of jouw systeem een bepaalde game ondersteund.
Via NVIDIA GeForce Experience bovendien meteen mee geïnstalleerde game je kan op juiste manier voor jouw systeem optimaliseren enz..enz..
Verder alles anders dat je in jouw PC zelf geïnstalleerd hebt, die kan je natuurlijk ook altijd zonder risico verwijderen ( dit moet je zelf weten .... toch ? ) ...

ScreenShot015.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan