verwijderen van updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Hallo,

Ik had een illegale versie van windows maar nu heb ik een legale versie. Alleen nu zijn er dus oude updates op me laptop geinstalleerd waardoor office nu zegt dat het een gestolen versie is. Alleen nu krijg ik dus een aantal updates niet weg is er een manier om word helemaal van me pc te verwijderen met alle updates erbij?

Alvast bedankt(Y)

Ik zou gewoon Office deïnstalleren en daarna opnieuw installeren.

Overigens ga ik ervan uit dat je ook van Office een legale versie hebt, dus niet een illegale én dat je Office met dezelfde cd-key niet op meer apparaten installeert dan de voorwaarden je toestaan.

Tijs.

.

Jaa dat is gebeurt, maar dan blijven de updates wel staan dus kunnen die dan op een andere weg? het zijn van die beveilgings updates en je andere updates kun je via programma's-> geinstalleerde updates wel weghalen. maar die beveiligingsupdates dus niet.

Kijk of je die updates ziet getoond met Windows Installer Cleanup.
Na installatie vind je die terug onder Start -> (Alle) Programma's -> Windows Install Clean Up
Je kunt ze daar aanklikken en dan kiezen voor Remove.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Mocht mijn vorige tip niets opleveren, dan kun je ze nog weghalen m.b.v. ccleaner
Zorg ervoor dat je bij de installatie alleen de bovenste 2 vinkjes aanvinkt.

Zodra geïnstalleerd, dan kun je d.m.v. het klikken op Gereedschap in de linkermarge de update opzoeken, die aanklikken en kiezen voor Deïnstalleren. Komt er een melding dat het niet kan/gaat, klik de update dan aan, en kies voor Waarde verwijderen.

Andere mogelijkheid met CCleaner is om in het gewone Cleaner venster aan te klikken:
1. Tijdelijk Internetbestanden
2. Index.dat bestanden
3. Recente locaties van gedownloade bestanden
4. Prullenbak leegmaken
5. Tijdelijke bestanden
6. Klembord
7. Geheugendumps
8. Windows Logbestanden
9. Verouderde prefetchdata
11. Menuvolgorde Cache
12. Systeemvakcache
13. Hotfix Deïnstallatieprogramma's
14. Persoonlijk Bestanden en mappen.
Zodra die zijn schoongemaakt, dan naar Register gaan (linkermarge).
Alleen aanvinken:
Installatieprogramma
Laten analyseren, en dan alleen de Deïnstallatiefouten aangevinkt laten, en die laten fixen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
oke bedankt! maar nu weet ik echt niet precies welke updates het zijn? zijn dat die net. framework dingen?

Laatst bewerkt:
Nee, je zult op zoek moeten gaan naar updates die verwijzen naar Microsoft Office 2007, Microsoft Outlook 2007, Microsoft Excel 2007, Microsoft Word 2007 etc...

Tijs.

Vertel ons dan waarom je denkt dat eerder uitgevoerde updates iets met je probleem te maken hebben. En laat ons in een schermafdruk zien (zie mijn 'handtekening' hoe je die kunt maken) welke relevante updates je ziet in Configuratiescherm -> Software die vlgs. jou alles in de weg zitten.

Tijs.

nu heb ik met CCleaner alle updates verwijderd van word 2003 dus dat is gelukt en nu ga ik proberen om hem opnieuw te installeren.

hier een bijlage van de updates die er nog staan

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan