hallo weer mik,
dat bestand (het is overigens een bestand van de windows image helper) heb ik gekopieerd naar de schijf.
uiteraard uit de rechterklikmenulijst kopieren naar de Mijn Documenten gekozen, andere opties waren er niet, en van daaruit naar de system32map geschoven, nadat ik het oude bestand verwijderd had en klopt ja, het nieuwe cd-bestand DBGHELP.DLL is 478 KB groot en heeft bestandsversie: 5.1.2600.1106 , terwijl het oude verwijderde bestand, alleen de extensie in capitals zo geschreven: dbghelp.DLL met bestandsversie: 6.5.3.7 , 1.015 KB groot is.
ik heb dus een nieuwere versie verwijderd en zal het versieverschil te maken hebben met SP2?
of met het niet uitpakken door windows?
ik heb het ook een keer gelezen dat je dat moest uitpakken met msconfig, maar ik kon dat nergens meer terugvinden, wel heb ik hier een instructie gelezen, opzich wel duidelijk uitgelegd, maar ik denk in een websitevertaalprogramma letterlijk vertaald, dus niet zo heel erg goed te volgen

:
http://www.raymond.cc./blog/archives/2007/12/16/fix-startup-error-symsetsymwithaddr64-not-located-in-dbghelpdll/nl/
en hoe moet ik het door windows of msconfig uit laten pakken (zal wel hetzelfde zijn?) , want ik heb de autorunfunctie van de cd-speler uitgezet, dus zie ik alleen maar wat bestanden op de cd, of kan ik wel gewoon op setup.exe drukken dan? of rebooten met die xp-cd erin?
sorry dat mn reactie zo lang is weer, maar ik ga toch weer voor de volledigheid

:
toen dat venstertje eindelijk weg was, stond er wel in mn opstartlijst van (regelmatig ge-update) spybot-searchendestroy, een vreemde nieuwe opstartitem (zie onder voor bestandsnaam) en na het afvinken kwam diegene niet meer terug in die lijst en na het volledig scannen van mn pc met een paar goede antivirus-spywarescanners, hebben ze niets kunnen vinden. en ook staat voor zover ik heb kunnen zien, ptool32.exe niet in de system32map.
Sleutel
HK_LM:Run (Current system)
Waarde
KernelFaultCheck
Commando-regel
%systemroot%\system32\dumprep 0 -k
1e bron: paul collins startup list
huidige bestandsnaam :
%systemroot%\system32\dumprep 0 -k
database status: typisch niet gewenst
bestandsnaam: dumprep 0 -u
2e bron: paul collins startup list