Verwijderen Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Ik heb wat problemen met Wanadoo, nu wil ik dit eens helemaal van mijn computer verwijderen en opnieuw installeren.
Hoe verwijder ik alles van Wannadoo, en kan ik Wanadoo vanaf het web opnieuw installeren of heb ik hier de CDrom van nodig ? deze is inmiddels 3 jaar oud en voorheen had ik 98 en nu XP.

Groeten

Bert

Sorry als ik pas zo laat reageer hoor, maar had je post niet eerder gezien.

Je kan gewoon bij CONFIGURATIE en SOFTWARE alles verwijderen wat met Wanadoo te maken heeft.

Aangezien je XP heb, is het vrij simpel om de verbinding te maken.

Ga naar NETWERKVERBINDINGEN (ook in Conf.scherm te vinden) en kies om een nieuwe netwerkverbinding te maken. Kies VOLGENDE. Kies VERBINDING MET HET INTERNET MAKEN. Kies IK WIL HANDMATIG EEN VERBINDING INSTELLEN. Kies VERBINDING MAKEN VIA EEN BREEDBANDVERBINDING WAARVOOR EEN GEBRUIKERSNAAM EN WACHTWOORD VOOR NODIG ZIJN. Kies als naam WANADOO. Geef hier je gebruikersnaam/wachtwoord op. En klaar is kees!!

Als je nog vragen hebt......

Ik ging daar vanuit aangezien hij zei dat de CD-ROM die erbij hoorde 3 jaar oud was. En toen waren er nog geen Eurodoscis modems. :)

Late reactie(sorry)...

Ik werk voor Wanadoo, maar ze leverde bij demos geloof ik ook een CDtje hoor. :P

Ik heb een jaar bij Casema gewerkt op de Internetafdeling, dus daarom weet ik er ook iets van af.. Heb zelf ook DEMOS gehad, maar nooit iets van een CD-ROM gezien ofzo... Maar goed, maakt niets uit! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan