verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuitje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hallo ik heb windows7 ultimate 32 bits op mijn laptop staan maar mijn laptop kan ook de 64 bits aan ik heb 4gb geheugen er opzitten maar ik krijg het niet voor elkaar om de 32bit versie van de schijf te verwijderen om daarna de 64bits erop te zetten ik heb al verschillende manieren geprobeerd maar het lukt mij niet,wie weet hier raad op.

schuitje

•To install a 64-bit version of Windows on a computer running a 32-bit version of Windows, you'll need to start, or boot, your computer using a 64-bit Windows installation disc.

•If you start your computer using a 64-bit Windows installation disc, but your computer isn't capable of running a 64-bit version of Windows, you'll see a Windows Boot Manager error. You'll need to use a 32-bit Windows installation disc instead.
Bron: Microsoft
Wat heb je allemaal geprobeerd om het voor elkaar te krijgen?

•To install a 64-bit version of Windows on a computer running a 32-bit version of Windows, you'll need to start, or boot, your computer using a 64-bit Windows installation disc.

•If you start your computer using a 64-bit Windows installation disc, but your computer isn't capable of running a 64-bit version of Windows, you'll see a Windows Boot Manager error. You'll need to use a 32-bit Windows installation disc instead.
Bron: Microsoft
Wat heb je allemaal geprobeerd om het voor elkaar te krijgen?

als ik de installatie disc er in doe kan ik kiezen uit 32 of 64bits als ik dan de 64bits aanklik dan krijg ik de melding dat er een versie van windows op de c schijf aanwezig is(32bits versie) en dat hij deze dan wegzet naar old windows maar na een kwartier krijg ik de melding foutcode 0X8007045D
kan ik niet gewoon de 32bit van de schijf verwijderen op de een of andere manier.

Hoi !

De foutcode geeft aan dat @Windows er niet in slaagt de oude bestanden in de map .OLD te plaatsen.

Oorzaak daarvan is zo op afstand moeilijk te geven.

Makkelijker is: Opstarten van de Hiren's Boot CD, of een Linux-exemplaar, en dan de gewenste bestanden veilig stellen.

Daarna is de Win 7 -installatie 'n fluitje van 'n cent !

http://soft.softoogle.com/ap/hiren-s-bootcd-download-6916.shtml

Greetz,

Harry.

Hoi !

De foutcode geeft aan dat @Windows er niet in slaagt de oude bestanden in de map .OLD te plaatsen.

Oorzaak daarvan is zo op afstand moeilijk te geven.

Makkelijker is: Opstarten van de Hiren's Boot CD, of een Linux-exemplaar, en dan de gewenste bestanden veilig stellen.

Daarna is de Win 7 -installatie 'n fluitje van 'n cent !

http://soft.softoogle.com/ap/hiren-s-bootcd-download-6916.shtml

Greetz,
is die boot cd niet gratis te verkrijgen en waarom kan ik niet windows7 32bits niet van de c schijf verwijderen
Harry.

Hoi !

Je kunt Win 7-32-bits zonder problemen van de HDD verwijderen, maar jij loopt te roepen dat je bepaalde bestanden niet kunt missen !

http://www.hirensbootcd.net/

Greetz,

Harry.
ik heb al backup gemaakt het gaat er mij nu om window7 32bits te verwijderen van de harde schijf en daarna de 64bits er met de instalatie cd er weer op te zetten(ik kan de bestanden wel missen) hoe krijg ik de 32bits van de harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan