Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Berichten
140
Ik heb windows XP Home.
Ik heb bij Application Data een map staan die er anders nooit stond,genaamd Leadertech .
Ik heb ook in het register gekeken en daar stond de map ook.
Ik vermoed dat het van een vroegere update van logitec komt of van een vroegere installatie van google chrome.
Ik heb alles uit het register verwijderd en de map bij Application Data ook.
Maar ze komen met het opstarten steeds weer terug,ook als ik alles verwijder in veilige modus..
Hoe op een makkelijke manier toch alles verwijderen ,en dat het ook weg blijft.

Mvr gr chw
 
Als je naar de start button gaat en daar kiest voor uitvoeren en dan typ je msconfig in.
Kijk dan is bij de tab opstarten of het programma daar tussen staat en vink het dan uit.
Ik neem aan dat het programma niet voorkomt in de software lijst in configuratie scherm?
Hoe je het helemaal verwijderd heb ik geen idee, met dit schakel je alleen uit dat het programma niet opstart met windows

Het is ook al een tijdje terug dat ik Windows Xp heb gebruikt dus weet niet of ik het helemaal goed uitleg.
 
Laatst bewerkt:
Nee kan daar niets vinden
Nee staat niet bij software lijst in configuratiescherm

mvrgr chw
 
Heb je toevallig een registertool gebruikt?
B.v. PowerReg, want deze is van Leadertech.
Zoek daar eens op!
 
Hoi,
Since its inception in 1990, Leader Tech International (LTI) has been pioneering
the use of cutting edge technology in the advertising industry
Download MoveOnBoot, secteer het bestand dat je wilt verwijderen, klik rechts>move on next boot o.i.d.>herstart de pc.
Update:
Kijk eerst of PowerReg op de sofwarelijst staat!
http://www.wilderssecurity.com/archive/index.php/t-59979.html (Eng).
Zomaar een map verwijderen verwijdert het evt. aanwezige programma niet.
Alle registervermeldingen en gedeelde dll's blijven dan achter en dan krijg je nog meer problemen.
De info die ik ook gelezen heb is dat het gaat om een niet geregistreerde versie v.h. programma.
Registertools kun je beter niet gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb helemaal niets erop gezet,ook geen Register Tools.
Het enigste wat ik gedaan heb is een update van logitec toetsenbord,en heb heel even google chrome gebruikt.(Later weer erafgegooid)
Er staat ook niets bij software.
Ik vermoed dat het van een vroegere update van logitec komt of van een vroegere installatie van google chrome.
En veerwijderen lukt wel ook in veilige modus ,alleen het komt steeds terug.

Hoop dat iemand een idee heeft om het blijvend te verwijderen

Mvr gr en dank chw
 
Laatst bewerkt:
Deze thread van PCTools: http://www.pctools.com/forum/showthread.php?59440-Application-PowerRegister
heeft het inderdaad over een installatie van Logitech.
Als je daar vanaf wil komen is het misschien raadzaam om eerst de drivers van jouw logitech produkten op te zoeken en te downloaden.
Daarna via configuratiescherm -> software -> Logitech produkten te verwijderen en dan de gedownloade drivers te installeren.
Kun je de drivers niet vinden, dan zou ik het zo maar laten of proberen het opnieuw te installeren vanaf jouw Logitech CD en kijken of je daar eventueel wat uit kan vinken wat betrekking heeft op het registreren van dat produkt.
Succes!
 
Is opgelost ,door goed zoeken.
Deze map Logishrd(was boesdoener)stond in Common Files.
Heb die verwijderd,en toen de map met Leadertech.
Ze komen nou niet meer terug.

Mvr gr en allemaal dank chw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan