Verwijdering van AVG lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik heb een oude windows 7 pc terug gevonden met AVG 2011 free edition. Maar ik krijg die avg er niet af. Hij vraagt steeds voor up te daten. Dat doe ik en hierna vraagt hij voor je pc op te starten voor de update te voltooien. Wanneer men pc is herstart vraagt hij nogmaals voor een update en terug te herstarten. Zo de hele tijd. Ik heb hem proberen te verwijderen maar je moet hem eerst updaten voor te kunnen verwijderen. Daarna heb ik avg remove tool proberen te gebruiken maar die opent niet :( Handmatig verwijderen gaat ook niet....wat doe ik verkeerd?

Misschien deze fout gemaakt: Er zijn 64-bit en 32-bit varianten van de removal tool. Gegeven dat je een oude pc/laptop hebt geeft mij het idee dat je een 32-bits Windows variant hebt op die pc/laptop, maar je misschien de 64-bit removal versie gebruikt hebt.
Natuurlijk kan het ook zijn dat er iets bij het downloaden is foutgegaan, dus zeker nog een keer downloaden en proberen.

Probeer het nog eens, maar dan met de juiste bits-versie: link
Probeer zowel de 2013 varianten als de 2012 varianten, en vergeet niet om erop te rechtsklikken en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".

Verder kun je hier kijken voor (handmatige) instructies.

Tijs.

Dat ik me heb vergist tussen de 32 bit en 64 bit variant zou me verbazen want ik controleer dit. Natuurlijk het kan. Is idd een windows 7 32 bit. Maar als administrator dat heb ik niet gedaan. Er stond toch geen schildje bij denk ik dus...ik denk dat het dat was....effe proberen. Ik geef een antwoord op resultaat zodra ik iets weet

Ok ik had wel degelijk de avg remove tool 2011 genomen en als 32bit + administrator uitgevoerd. Nu heb ik uit nieuwsgierigheid de avg remove 2013 gedownload en nu is avg wel verwijderd. Dank u wel vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan