Verwijderprobleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter di-al
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

di-al

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Groeten iedereen,

Ik heb verkeerdelijk mijn oude XP home versie op mijn andere pc geinstalleerd en heb deze daarna een tijdlang niet meer gebruikt,u raad het al, nu vraagt deze naar de activatiecode.. welke ik allang niet meer weet!
Ik hoef deze code ook helemaal niet,maar zou graag de XP versie verwijderen!
De bedoeling was eigenlijk om de oude pc te gebruiken met een oudere besturing b.v windows 95 of 98.
Kan iemand mij helpen om XP te verwijderen,want ik geraak niet voorbij de activatieaanvraag!:confused:

ah welke windows ga je er dan opzetten? windows verwijderen doe je niet in xp. xp verwijderen met activatiecode of niet maakt niet uit. als je toch voor de zekerheid wilt weten ga je naar de veilige modus per f8 vlak na de bios scherm blijf je op f8 tikken tot je een scherm krijgt met keuzes dan kies je veilige modus(safe mode) veel plezier

Laatst bewerkt:
Download hier of maak een 98 opstartflop met cdrom ondersteuning.
Start hiermee op nadat je de bootsequence in de bios hebt veranderd met de flop als eerste.
Dan kun je met fdisk de niet dos partities verwijderen, nieuwe aanmaken in fat32 met ondersteuning voor grote schijven, rebooten en deze partities formateren.

Nu kun je de cd rom van 98 erin stoppen en het bestand setup draaien.

Dank u wel aan de mensen die hebben geantwoord,ik ga het snel uitproberen en laat het u weten als het ok is!
nogmaals dank!:thumb:
di-al

Nogmaals dank u wel aan de beide personen die me hebben geholpen,het probleem is van de baan en heb het stuurprogramma kunnen verwijderen!

Groetjes,
di-al :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan