Verwijdertool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Beste lezer van dit bericht,

Voor het schrijven van een brief in het Grieks heb ik het gratis probeerprogramma Babylon 7.0 gedownloaded.
De brief is geschreven, ik wil nu het programma verwijderen; het programma verschijnt ieder keer op het scherm met reclame voor koop.

Er is geen verwijder-tool geïnstalleerd.
Hoe kan ik dit programma volledig verwijderen in mijn PC.

Met vriendelijke groet,
Harry de Graaf.

YourUninstaller2008! ik vind hem goed werken, haalt ook de HKEY uit de registers. Zo loopt je computer niet ongemerkt vol.. :)

Bedankt vor jullie tips.
Uiteindelijk heb ik e.e.a. verwijderd via Configuratiescherm > Software > Programma's verwijderen.

Groeten,
Harry.

Dat is ook de methode zoals het hoort maar ik dacht dat je zei dat er geen verwijdertool was? Zo werkt dat scherm, het starten van de verwijdertool.

Dat is ook de methode zoals het hoort maar ik dacht dat je zei dat er geen verwijdertool was? Zo werkt dat scherm, het starten van de verwijdertool.

Ik heb niet zoveel kennis van hoe hard/software geregeld is in een PC.
Als ik bv. Google Earth wil verwijderen staat er een optie onder start -> alle programma's -> google earth -> google earth verwijderen.

Ik was in de veronderstelling dat alleen als zoiets staat onder de geinstalleerde programma's volledige verwijdering mogelijk was.
Bij toeval kwam ik na mijn vraagstelling op mijn "oplossing".

Groeten,
Harry

Als ik bv. Google Earth wil verwijderen staat er een optie onder start -> alle programma's -> google earth -> google earth verwijderen.
Dat is meer een extra service van Google dan de standaard methode. Ik zou altijd de software-optie gebruiken :).
Beide werken hoor, dat wel.

Dat is meer een extra service van Google dan de standaard methode. Ik zou altijd de software-optie gebruiken :).
Beide werken hoor, dat wel.

Bedankt voor je info :thumb:.
Over en uit.

Vriendelijke groet,
Harry

Hmmmm, als je een uninstaller gebruikt, zul je verbaasd staan van hoeveel er nog achter blijft na een de-installatie door Windows zelf. :cool:

Het enige wat Windows doet is de installer aanroepen....

Ik wil maar zeggen dat bij veel programma's het de-installeren niet goed geprogrammeerd is en daardoor nog veel zaken achter laat na de-installatie, niet op de laatste plaats in de registry. Gebruik je hiervoor een apart uninstall-progje, is het resultaat vaak beter.

Ik wil maar zeggen dat bij veel programma's het de-installeren niet goed geprogrammeerd is en daardoor nog veel zaken achter laat na de-installatie, niet op de laatste plaats in de registry. Gebruik je hiervoor een apart uninstall-progje, is het resultaat vaak beter.

Nou en daarom gebruik ik als unistall progje YourUninstaller2008! Die roept eerst de ''windows-uninstaller'' op en daarna scant hij bijbehorende mappen en het register nog even door op achtergebleven bestandjes. Die kan je dan ook weer verwijderen (optie, hoeft niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan