• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijzen naar andere tabbladen met voorwaarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

shcdre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Berichten
2
Goedemiddag Iedereen,

Ik kom er niet meer uit... Wellicht dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een vereenvoudigd document toegevoegd "Toewijzing" ter verduidelijking.
In blad 1 staan gegevens welke ik toe wil wijzen aan een ander blad op basis van een waarde uit kolom Z (het cijfer correspondeert met de "Pre-alert" waarnaar ik de gegevens wil overbrengen) maar ik krijg het niet voor elkaar om deze netjes onder elkaar te krijgen. Hiervoor zou ik een matrix code willen maken.

In blad "Pre-alert 1" wil ik alle regels die in kolom Z van tabblad "Toewijz..." die de waarde 1 hebben.
In blad "Pre-alert 2" de regels die de waarde 2 hebben, enz.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Alvast hartelijk dank voor de hulp.
PS bij voorkeur nier in VBA, dat is voor mij helemaal hogere wiskunde... :eek:Bekijk bijlage Toewijzing.xls
 
je bedoelt zoiets?
 

Bijlagen

  • Toewijzing.xls
    90 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Hallo Thoralf,

Fantastisch! Het is net niet met de juiste argumenten, maar ik snap je formule! En met een beetje creatief denkwerk heb ik het nu wel voor elkaar...
Super bedankt!!

André

(soms kom je er gewoon even niet meer uit en heb je iemand nodig die je even dat voorzetje kan geven, thanks! :thumb: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan