verwijzen naar een andere partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb mijn XP reeds ingedeeld volgens de tips en truc's van de heer groothuizen, waarin een heleboel dingen geoptimaliseerd worden.

Ik werk er een tijdje mee , en bevalt goed, maar toch denk ik dat er nog een aantal, uitbreidingen mogelijk zijn of mischien gewoon handig.
De gegevens van outlook express worden allemaal doorverwezen naar de D: schijf, dit zou ik ook willen doen met Microsoft oulook, maar krijg het niet helemaal voor elkaar.

dus eigenlik alle gegevens zoals adressen bestand, afspraken, enz

wie heeft hier ervaring mee?

alvast bedankt.

De gegevens van outlook express worden allemaal doorverwezen naar de D: schijf, dit zou ik ook willen doen met Microsoft oulook,
wie heeft hier ervaring mee?
alvast bedankt.

ik ga der vanuit dat je outlook 2003 bedoeld ??
Dan kan je toch via Bestand-> gegevensbestand de locatie wijzigen
Waar je maar wil ;)

verplaatsen data

Bij gegevens bestand kun je ze niet wijzigen, maar staat wel hoe je het kan doen, maar welke gegevens worden dan gewijzigd, kan ik de hele map naar mijn D: schijf slepen?, en hoe zit het mijn favorieten.? enz email en dergelijke?

en hoef je niets in het register aan te passen?

als je daar D/ ......pst schijf staat komt alles van outlook op de d schijf
maar :rolleyes:
je Favorieten e.d. die horen niet bij outlook dus blijven gewoon onder C/ document en setting enz enz;)
of wil je die ook op de D hebben ??:cool:

verplaatsen

ja, dat is de bedoeling alls naar D:, zodat ik een schone configuratie ( heb ik al ) terug kan zeten zonder gegevens verlies

ja, dat is de bedoeling alls naar D:,
Ik heb wel via verkenner 'mijn documenten ' verplaats naar D ;)
en ook outlook ;)
en dat werkt prima :)
maar of je zomaar documents en settings kunt verplaatsen
daar moeten andere maar op reageren :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan