Beste,
Ik ben nu al een tijdje bezig met een bestand te maken dat ervoor zorgt dat de informatie van onze leden in de jeugdbeweging makkelijker oproepbaar zijn.
Ik ben nu aan het proberen dit via excel te doen, ik zit nu op het volgende probleem:
Ik wou dat voor een nieuw lid toe te voegen dat een sjabloon (blad) wordt gekopieerd en ingevuld.
vervolgens zou het de bedoeling zijn dat de laatste bladen voor de leiding zijn waar alles mooi staat opgelijst.
Voor deze lijsten zou ik dus moeten verwijzen naar bladen (met naam van het lid) die nog niet bestaan.
Gaat dit? en zo ja, hoe
ps, er staat bijvoorbeeld in elk ingevuld blad op "B8" de voornaam van het lid, is het dan mogelijk om op het laatste blad een lijst te maken van alle voornamen ie automatisch bijgevuld wordt als er een nieuw lid bij komt (nieuw blad)
Ik ben nu al een tijdje bezig met een bestand te maken dat ervoor zorgt dat de informatie van onze leden in de jeugdbeweging makkelijker oproepbaar zijn.
Ik ben nu aan het proberen dit via excel te doen, ik zit nu op het volgende probleem:
Ik wou dat voor een nieuw lid toe te voegen dat een sjabloon (blad) wordt gekopieerd en ingevuld.
vervolgens zou het de bedoeling zijn dat de laatste bladen voor de leiding zijn waar alles mooi staat opgelijst.
Voor deze lijsten zou ik dus moeten verwijzen naar bladen (met naam van het lid) die nog niet bestaan.
Gaat dit? en zo ja, hoe

ps, er staat bijvoorbeeld in elk ingevuld blad op "B8" de voornaam van het lid, is het dan mogelijk om op het laatste blad een lijst te maken van alle voornamen ie automatisch bijgevuld wordt als er een nieuw lid bij komt (nieuw blad)