• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

driverautoband

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
hallo allemaal
ik weet niet hoe het komt maar ik zie mijn post niet meer :confused:

maar wat ik in de vorige post wilde vragen is dat ik als er code C in de tablad rooster voorkomt dan moet de gegevens in tablad H en M gezet worden op de juiste datum in kolom D en E maar het moet dan wel zo zijn als het kan tenminste dat als er bv in E een waarde word ingevuld dat je dat dan wel handmatig kan overschrijven
dank je wel vriendelijke groet rene

Bijlagen

Rene,

Ik heb een paar keer naar je file gekeken maar kan er nog geen wijs uit wat je precies wil maken. Je kan namelijk altijd iets handmatig aan passen als je dat zou willen, alleen dan ben je wel je ingevoerde code kwijt.

Waar en wat zijn precies je diensten? ik zie nergens kolom hoofden?
Misschien moet je je file wat overzichtelijker maken en achter idere regel in je overzicht zetten wat er met deze rij moet gebeuren? kunnen we hier naar de code code.

Succes.

Groet,
Ferenc

dat klopt en dat is het probleem ook ik heb een fout in de kode want hij moet als de waarde C is dan moet die dat wat die kode inhoud neerzetten in kolom E zo kan je bv zien dat de ene code C WTV is en de andere kode R dan moet hij de waarde neerzetten in kolom E van blad H en M

groetjes rene:thumb: :thumb:

Volgens mij ben ik er zo uit:
Code:
=ALS(OF(rooster!D3="H",rooster!D3="C"),rooster!E3,"")
plaatse deze code in cel1 van de bladen H en M en trek door naar beneden.

Denk dat het hem zat in de kronkel in mijn hoofd, zat de ganse tijd verkeerd te lezen.

Groet,
Ferenc

Laatst bewerkt:
HALLO ik weet niet meer hoe ik het anders kan vragen bij mij komt die er een zelfdegegevens uit dan ik al had maar het is juist de bedoeling dat als er bv een R in cel D4 komt dan moet die R ook zetten in cel E4
en er mogen geen formules in kolom E staan want daar moet ik ook handmatig iets erin kunnen zetten :rolleyes:

Maar als er iets in cel E4 staat dan hoef je hier niets met de hand in te vullen.
Staat er niks in, moet je iets met de hand invullen, dan kan je net zo geod over de funcite heen gaan. Je hoeft volgens mij maar 1 keer wat in te vullen per dag, dus het maakt niet uit of je dan handmatig de formule hebt weg gehaald.

Of zit ik er nu geheel naast?

Groet,
Ferenc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan