• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwijzing bij dynamische reeks

Status
Niet open voor verdere reacties.

tarikhan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo,

Ik heb een reeks artikelen in kolom b en c die met de dag kunnen wijzigen (kolom b en c blijven altijd gelijk qua regels). Deze 2 kolommen verversen automatisch, dus hierbij is geen handwerk nodig.
In kolom A heb ik de klantnummer. Ik heb 10 klanten, deze wil ik in kolom A onderelkaar hebben. Omdat de artikelen in kolom B en C kunnen wijzigen meer/ minder ben ik opzoek naar een formule/ functie die zijn werk doet. Dus na de laatste artikel van klant 951 wil ik weer het eerste artikel hebben met klant 952 enz.

Bijlagen

Lukt dat met sorteren niet?

Helaas niet ik wil de data in een draaitabel gebruiken. Kolom B en C zijn dynamisch. Het is een groot risico om na de laatste artikel de tweede klantnummer te plaatsen omdat misschien straks al de artikelreeks kan veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan