Wie kan mij helpen?!?
Ik heb een groot excel document waarin informatie van klanten staat. Klant nummers zijn rijen info staat in kolommen.
Om bepaalde info inzichtelijk te houden voor de eindgebruikers wil ik een soort samenvatting maken op een volgend tabblad.
de wens is dat de eindgebruiker in de tabel het klantnr filtert en dat in de samenvatting alleen de relevante klant info zichtbaar is.
Ik dacht dit te doen via verwijzingen maar die passen zich niet aan naar de filter info aangezien die in oorspronkelijke regel blijft staan natuurlijk. is er een manier op dit op te lossen of een hele andere oplossing?
ik heb een draaitabel geprobeerd maar daar leent de info zich niet voor aangezien er maar 1 regel per klant aangehouden wordt en alles in de kolommen staat.
wie helpt mij?!?
Ik heb een groot excel document waarin informatie van klanten staat. Klant nummers zijn rijen info staat in kolommen.
Om bepaalde info inzichtelijk te houden voor de eindgebruikers wil ik een soort samenvatting maken op een volgend tabblad.
de wens is dat de eindgebruiker in de tabel het klantnr filtert en dat in de samenvatting alleen de relevante klant info zichtbaar is.
Ik dacht dit te doen via verwijzingen maar die passen zich niet aan naar de filter info aangezien die in oorspronkelijke regel blijft staan natuurlijk. is er een manier op dit op te lossen of een hele andere oplossing?
ik heb een draaitabel geprobeerd maar daar leent de info zich niet voor aangezien er maar 1 regel per klant aangehouden wordt en alles in de kolommen staat.
wie helpt mij?!?